TEST PREDYSPOZYCJI JĘZYKOWYCH
HARMONOGRAM
INFORMACJE O KURSACH
Test predyspozycji językowych jest organizowany w celu wyselekcjonowania najlepszych kandydatów do dwujęzycznych klas siódmych oraz do niektórych oddziałów dwujęzycznych w szkołach średnich (są to tzw. “klasy wstępne” bądź “klasy zerowe”, w których nacisk przez cały pierwszy rok kładziony jest na naukę języka).
Osiągnięcie wysokiego wyniku umożliwia naukę w renomowanej szkole, a w przyszłości zdanie międzynarodowej matury i możliwość studiowania na całym świecie.
Test kompetencji językowych nie ma na celu sprawdzenia znajomości języka ojczystego, czy obcego. Egzamin ten sprawdza wyczucie stylistyczne, ogólny zasób słownictwa, związków frazeologicznych i idiomatycznych, zdolność zauważania podobieństw w językach obcych, umiejętność tłumaczenia zdań z języka fikcyjnego na polski.
Z doświadczenia wiemy, że poza predyspozycjami językowymi, znaczącymi czynnikami pozwalającymi zdać egzamin na wysokim poziomie są umiejętność koncentracji i opanowania stresu oraz zarządzenia swoim czasem.
Do szkół średnich dwujęzycznych obowiązywać może jednak test kompetencji językowych. W Pracowni prowadzimy kursy przygotowujące do tego testu z języka angielskiego: https://okno.edu.pl/test-z-jezyka-angielskiego-do-liceum-dwujezycznego/
Nasz kurs stworzony jest na podstawie wnikliwej analizy zadań z egzaminów kompetencji językowych z ostatnich kilku lat. Dzięki temu udało nam się wyselekcjonować typy zadań, które się na nim pojawiają i uszeregować niezbędną wiedzę w przystępny sposób.
Kurs pomaga w przygotowaniu się do testu predyspozycji zarówno do klas 7 jak i do tzw. “klas wstępnych” w szkołach średnich dwujęzycznych.
CELEM KURSU JEST KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE DO TESTU PREDYSPOZYCJI JĘZYKOWYCH POPRZEZ:
– pracę z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi (czytanie i ze słuchu),
– rozwój umiejętności w głównych kategoriach (język fikcyjny, języki obce, język polski),
– rozwój umiejętności zarządzania czasem i koncentracji na zadaniu,
– rozwój umiejętności opanowania stresu podczas egzaminu i wzmocnienie pewności siebie.
W PROGRAMIE KURSU M. IN.:
– uzupełnianie luk w tekście w języku polskim i obcym ze słuchu oraz w tekście czytanym,
– porządkowanie zdań i fragmentów tekstu w języku polskim i języku obcym,
– rozwiązywanie zadań w języku fikcyjnym według określonej strategii,
– tworzenie liczebników w językach obcych na podstawie wzoru,
– rozwiązywanie zadań typu prawda/fałsz ze słuchu oraz w tekście czytanym.
Nasze kursy odbywają się w formie warsztatowej. Oznacza to, że odchodzimy od formy zajęć stosowanej w szkole i stawiamy przede wszystkim na stworzenie przyjaznej atmosfery w grupie i współpracę między uczestnikami oraz prowadzącym.
Poza przekazaniem niezbędnej wiedzy staramy się również zainteresować tematem i pokazać, że nauka nie musi być nudna. Nasze zajęcia przeplatane są ćwiczeniami aktywizującymi, które ułatwiają koncentrację.
Nasze kursy prowadzone są przez odpowiednio przygotowaną i wykwalifikowaną kadrę. Każdy prowadzący przechodzi szkolenia metodyczne i trenerskie, które umożliwiają prowadzenie zajęć na najwyższym poziomie, w miłej i przyjaznej atmosferze. Zarówno zajęcia stacjonarne, jak i prowadzone online podlegają nadzorowi metodycznemu.
Więcej informacji o naszej kadrze
Pełny kurs – TPJ BASIC – kurs 15 godzin zegarowych:
- grupa 6-10 osób – 649 zł/os.
Zniżka:
- 50 zł dla klientów Pracowni
- 100 zł przy jednoczesnym zapisie dwóch i więcej osób.
Grupa „na życzenie” – kurs 12 godzin zegarowych:
- grupa 2-osobowa – 999 zł/os.
- grupa 3-osobowa – 899 zł/os.
- grupa 4-5 osób – 799 zł/os.
Zajęcia indywidualne – proponujemy 4 spotkania po 2 godziny zegarowe:
- 60 min – 120 zł
FAQ
1. Jak mogę zapisać dziecko na kurs?
2. Kto prowadzi zajęcia?
3. jakich materiałÓW UŻYWAMY?
4. Co dziecko ma zebrać ze sobą na zajęcia?
5. Jak jest prowadzony kurs?
6. Czy są przerwy w trakcie zajęć?
W trakcie przerw dzieci pozostają w budynku, w którym prowadzone są zajęcia.
7. W jaki sposób mogę dokonać płatności za kurs?
8. Co w przypadku rezygnacji z kursu w trakcie jego trwania?
9. Czy otrzymam informację od nauczyciela o postępach dziecka?
ZAPISY: