Zespół

Jesteśmy zespołem ludzi, dla których ważny jest rozwój, partnerskie relacje i jakość.

Te wartości przyświecają wszystkiemu, co robimy od 2011 roku. A każda osoba, która wchodzi do naszego zespołu, czy jako prowadzący czy osoba do obsługi klienta, myśli podobnie.

Nasz zespół tworzą:
about-image-one
about-image-two

Zespół

Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

MARTA HENDZEL

Prowadzi warsztaty rozwojowe w obszarze umiejętności psychospołecznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W ramach wszystkich prowadzonych zajęć, pomaga wejść w dorosły świat z poczuciem pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Wierzy, że wsparcie w rozwoju od najmłodszych lat pomaga w osiąganiu dalszych sukcesów. Szkoli również nauczycieli z tego, jak zarządzić grupą i efektywnie się komunikować. Swoje doświadczenie zdobyła pracując już na studiach jako lektor języka angielskiego z dziećmi, następnie szkoląc innych nauczycieli. Przez ostatnie lata, jako dyrektor metodyczny, wspierała pracowników kreując i wdrażając nowatorskie rozwiązania edukacyjne. Absolwentka pedagogiki i metodyki oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz wielu kursów rozwojowych. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART i komunikacji opartej na empatii NVC.
Koordynator kursów egzaminacyjnych i trenerka zajęć z matematyki i fizyki.

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

Przygotowuje do konkursów i olimpiad. Nadzoruje i prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Pisze materiały dla trenerów i uczestników, a także testy wykorzystywane podczas kursów. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole i studentami na uczelni. Uważa, że każde dziecko jest zdolne, wystarczy tylko dobrać właściwy klucz i nauczyć je języka matematycznego. Stara się uczyć w taki sposób, aby dziecko miało satysfakcję z tego, co osiągnęło. Zadania zawsze dopasowuje do poziomu dzieci, wykraczając jednocześnie lekko poza poziom, aby z jednej strony dzieci miały poczucie bezpieczeństwa, a z drugiej poczucie sukcesu z powodu przekraczania swoich możliwości. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.
Koordynuje zapisy na kursy

KINGA SZCZERBA

W Pracowni jest odpowiedzialna za koordynowanie zapisów na kursy, organizowanie pracy, obsługę klienta oraz odpowiada za współpracę z trenerami. Studiuje zarządzanie ze specjalnością sprzedaży i marketingu. Prywatnie w wolnych chwilach lubi zwiedzać nowe miejsca oraz poznawać zagadkowe kryminalne historie.
Prowadzi zajęcia matematyki.

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Uważa, że najlepiej uczyć się tego przedmiotu przez doświadczenia i gry logiczne. Podczas zajęć stawia na pobudzanie aktywności intelektualnej i zachęcanie uczestników do zadawania pytań. Nauka matematyki dzieci i młodzieży w każdym wieku to jej pasja. W wolnym czasie uwielbia jeździć rowerem i podróżować. Na co dzień jest też aktywną działaczką uniwersyteckich struktur samorządowych. Studentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.
Trenerka zajęć z matematyki, chemii i biologii.

MARIA AUTOWICZ

Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz z młodzieżą w wieku licealnym. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, a także kursy mające na celu przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w nauce najważniejsza jest umiejętność łączenia faktów oraz systematyczna nauka ucznia. Podczas zajęć stawia na rozwój umiejętności logicznego myślenia, która jest bardzo ważna podczas obcowania z naukami ścisłymi. Doskonale rozumie potrzeby uczniów oraz umiejętnie nawiązuje z nimi przyjazne relacje. Pasjonuje się rozwojem osobistym oraz zgłębianiem wiedzy z zakresu zdrowego trybu życia. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Biologia, a obecnie studiuje Matematykę na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Prowadzi zajęcia z języka polskiego

DR ANNA BAŁDYGA

W Pracowni prowadzi zajęcia z języka polskiego w formie zajęć indywidualnych i grupowych. Posiada doświadczenie w nauczaniu uczniów szkoły podstawowej, szkoły średniej i studentów. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła zajęcia z języka polskiego, wiedzy o kulturze, filozofii, etyki oraz wychowania do życia w rodzinie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie naukowej literaturoznawstwo, specjalność: historia literatury oraz licencjat nauk o rodzinie, specjalność: mediacja rodzinna. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W wolnych chwilach czyta książki, eksperymentuje kulinarnie, biega i uczy się języka hiszpańskiego.
Trener polskiego w ramach zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty

EMILIA BANASZAK

Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć. Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Trener zajęć z języka polskiego i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych.

AGNIESZKA BARAN

Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania „dlaczego” i „po co”, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
Prowadzi zajęcia angielskiego

ALEKSANDRA BOGUCKA

Pracuje głównie indywidualnie. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, matury i prowadzi zajęcia konwersacyjne. Korepetycji z języka angielskiego i hiszpańskiego udziela od ok 10 lat. Studiowała filologię angielską i iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zajmuje się również działalnością pedagogiczną w zakresie śpiewu i emisji głosu.
Trener zajęć z informatyki i programowania.

DR GENNADIY DERKACHOV

Prowadzi zajęcia przygotowujące do konkursu MiniLogia. Uczy języka programowania Python. Uważa, że zajęcia z programowania mają być ciekawe i interesujące oraz jednocześnie wiedza zdobyta na nich musi być przydatna w dalszym życiu. Potrafi nawet bardzo skomplikowane zagadnienia wyjaśnić w sposób zrozumiały dla każdego. Ma świetny kontakt dziećmi. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.
Trenerka zajęć z matematyki

KATERYNA DERKACHOVA

Prowadzi głównie zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Studentka Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka. Interesuje się kulturą irlandzką oraz orientalną. Wraz z zespołem tańca Damhsa Alainn występuje na festiwalach celtyckich, a wolnym czasie śpiewa. Interesuje się wszelkimi zjawiskami fizycznymi i funkcjonowaniem ludzkiego mózgu.
Trenerka matematyki.

GABRIELA DUDEK

Prowadzi przygotowania dzieci i młodzieży do egzaminu ósmoklasisty oraz matury. Studentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości na Uniwersytecie Warszawskim. Zainteresowana głównie architekturą czy podróżowaniem. W wolnych chwilach lubi obejrzeć dobry film lub serial.
Trenerka kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych i warsztatów z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży.

EWA DZIKOWSKA

Swoją przygodę z ludźmi zaczęła w trakcie studiów, pracując jako nauczyciel w przedszkolu. Po skończeniu studiów pracowała jako lektor języka angielskiego z dziećmi. Ważne jest dla niej poznanie każdego dziecka, tego, co jest dla niego ważne i co mu może pomóc się szybciej uczyć, a także rozwijać. Gra na gitarze, należy do grupy teatralnej. Absolwentka pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej.
Trenerka zajęć z języka polskiego

AGNIESZKA FLACZYŃSKA

Prowadzi zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Studentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Uważa, że każde dziecko potrzebuje wsparcia w samorozwoju. Stara się utrzymać zajęcia w przyjaznej atmosferze, wplatając w lekcje różnego rodzaju gry. Stawia na indywidualne podejście do ucznia. Uwielbia podróże, przez które poznaje inne kultury. Interesuje się mitologią starożytnych cywilizacji. W wolnym czasie pisze opowiadania i wiersze.
Trener matematyki

FILIP JAGODZIŃSKI

Prowadzi zajęcia przygotowujące do matury na poziomie podstawowym i egzaminu ósmoklasisty oraz korepetycje indywidualne dla licealistów i uczniów szkół podstawowych. Uważa, że dobry kontakt z uczniem i swobodna atmosfera połączona z dyscypliną pozwalają na komfortową i zarazem efektywną naukę. Wolny czas poświęca rozwijaniu swoich umiejętności marketingowych. Jest studentem Zarządzania Informacją na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Trener matematyki i fizyki

ARTUR JAROSZ

Studiuje na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach nauczania z matematyki i fizyki. W procesie dydaktycznym stawia na elastyczność i współpracę z uczniem. Polega na metodystycznym, wieloetapowym podejściu do ucznia i wie, że nawet brak nadzwyczajnych umiejętności u człowieka nie odbiera mu możliwości do osiągania satysfakcjonujących wyników, pod warunkiem włożenia wysiłku w to, do czego się dąży. Prywatnie żeglarz i pasjonat literatury.
Trener zajęć z języka angielskiego

ANNA KALWA-ABRAMEK

Nauczyciel angielskiego i geografii z wieloletnim stażem. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej. Prowadzi zajęcia korepetycyjne oraz przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty. Pozytywnie nastawiona do świata, cierpliwa i empatyczna. Uważa, że wszystkiego można się nauczyć, trzeba tylko chcieć i dużo ćwiczyć. Lubi podróże, zwierzęta i książki. Absolwentka filologii angielskiej.
Egzaminator Mazowieckiej Komisji Egzaminacyjnej

AGNIESZKA KOWALIW

Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Nauczyciel dyplomowany z 20 letnim stażem pracy. Praca z dziećmi i młodzieżą to jej pasja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, obecnie pracuje w szkole międzynarodowej. Absolwentka filologii polskiej i historii. Prywatnie mama dwóch studiujących córek, kapitan jachtowy i motorowodny, instruktor karate kyokushinkai w stopniu mistrzowskim.
Prowadzi zajęcia z matematyki

DAWID KRAWCZYK

Prowadzi zajęcia z matematyki w ramach przygotowań do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że matematyka wyjątkowo ciekawa, ponieważ znajduje się w każdym aspekcie naszego życia. Zachęca uczniów do odkrywania korzyści związanych z popełnianiem błędów, ponieważ to właśnie one pozwalają na lepsze zapamiętywanie. Obecnie studiuje informatykę stosowaną.
Doktor nauk humanistycznych

RENATA KRUPA

ukończyła Uniwersytet Łódzki. Uczy języka polskiego w szkole podstawowej i liceum, a praca z dziećmi i młodzieżą jest jej pasją. Przez wiele lat zdobywała też doświadczenie jako egzaminator egzaminu gimnazjalnego. Współpracuje z czasopismami literackimi i metodycznymi dla nauczycieli, redagując artykuły i dokonując korekty. W wolnym czasie biega, podróżuje oraz rozwija zainteresowania teatralne i taneczne.
Trenerka zajęć z matematyki

ANNA KWASIGROCH

Prowadzi głównie zajęcia indywidualne przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz do matury. Studentka Politechniki Wrocławskiej o kierunku Automatyka Przemysłowa. Już od czasów liceum pomagała bliskim w nauce matematyki, a w Pracowni kontynuuje swoją drogę z nauczaniem. Jest osobą bardzo cierpliwą a podczas zajęć utrwala dotychczas zdobytą wiedzę. W przystępny sposób tłumaczy matematyczne problemy tak, aby świetnie przygotować się do bieżących lekcji oraz na sprawdziany.
Trenerka warsztatów rozwojowych

DOMINIKA MENDROK

Prowadzi warsztaty dla młodzieży w zakresie efektywnego uczenia się. W wolnym czasie zajmuje się działalnością psychoedukacyjną w podstawówkach i liceach dotyczącą tematów depresji, asertywnej komunikacji, stresu oraz poczucia własnej wartości. W relacji z młodzieżą kieruje się nastawieniem na ich poznanie, identyfikacji potrzeb a następnie motywowaniem do dalszego rozwoju. Swoją przyszłość wiąże z zawodem psychologa i nauczaniem innych, a następnie z terapią poznawczo-behawioralną. Studentka ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Łódzkim.
Trenerka zajęć z języka polskiego

MAŁGORZATA MICHNO

Od kilkunastu lat pracuje w szkole. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 10-15 lat. Jest nauczycielką pełną pasji, która świat literatury i języka polskiego pokazuje, sięgając po niekonwencjonalne metody. Lubi swoją pracę, bo każdy dzień przynosi coś zaskakującego. Dba o to, aby uczniowie nauczyli się wszystkiego, co jest niezbędne nie tylko na egzaminie, ale i w czasie dalszej nauki. Pełna energii i zaangażowana w różne projekty aktywizujące młodych ludzi do działania. Pasjonuje ją film, teatr i podróże. Absolwentka filologii polskiej i dziennikarstwa.
Trenerka zajęć z matematyki

MARTA MŁYNARCZYK

Na co dzień pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz przygotowuje gimnazjalistów i maturzystów do egzaminów państwowych. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ośmioklasisty. Uważa, że matematyka nie jest trudna. W swojej pracy kieruje się cierpliwością i indywidualnym podejściem do ucznia.
Trenerka zajęć z języka angielskiego

MARTYNA PALESA

W pracowni głównie zajmuje się przygotowaniem do egzaminu ósmoklasisty. Pasję związaną z językiem angielskim rozwijała od dziecka, zawsze lubiła uczyć się nowych słówek i zagłębiała się w tajemnicę krajów anglojęzycznych. Studiuje geologię, w wolnych chwilach lubi spędzać czas na czytaniu książek oraz rozwiązywaniu krzyżówek.
Trener zajęć z matematyki

RAFAŁ PAWEŁEK

Pasję matematyką odkrył już w szkole podstawowej, pierwszych korepetycji udzielał już jako gimnazjalista. Posiada na swoim koncie liczne sukcesy w konkursach matematycznych, m. in. 5 wyników bardzo dobrych w Kangurze matematycznym, dwukrotny tytuł finalisty olimpiady gimnazjalnej z matematyki oraz uczestnictwo w finale w Powszechnym Internetowym Konkursie dla Uczniów Szkół Średnich z Matematyki Politechniki Warszawskiej. Uważa, że aby zaciekawić matematyką, kluczowe jest pokazywanie jej praktycznego/codziennego zastosowania. W wolnym czasie uwielbia grać w gry planszowe, karciane oraz strategiczne, bo właśnie w nich matematyczne podejście pomaga przechylać szalę zwycięstwa na naszą stronę. Student matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Trener zajęć z matematyki

MAGDALENA PERZANOWSKA

Trener zajęć z matematyki i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 6-15 lat. Jest studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych oraz posiada ukończony kurs zabaw pedagogicznych. Jest osobą bardzo ciepłą i pogodną a jednocześnie wymagającą. W swojej pracy często sięga po metody rozwijania zdolności matematycznych przez zabawę, co szczególnie się sprawdza w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym jak i w pracy z dziećmi starszymi, gdyż zabawa jest najlepszą forma zachęcenia oraz zainteresowania dziecka przedmiotem.
Trener zajęć z języka polskiego

MARIA PIASKOWSKA

Nauczycielka języka polskiego z 40 letnim stażem. Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z informatyki. Lubi pracę z młodzieżą. W nauczaniu korzysta z metod warsztatowych. Uważa, że najlepiej jest się uczyć na własnych błędach. Uwielbia czytać, aktywnie spędzać czas na rowerze oraz oglądać dobre kino.
Trener zajęć z matematyki i fizyki

STEFAN PODGŁÓD

Pracuje z dziećmi z szkol podstawowych i liceów. W pracy z uczniami najbardziej stawia na zrozumienie problemu i rozwiązanie go niż szybkie znalezienie odpowiedzi. Uważa, ze fizyka i matematyka nie są trudne, ale trzeba znaleźć w nich piękno. Absolwent uczelni w Anglii (na poziomie inżyniera) i Austrii (na poziomie Magistra) z mechatroniki samochodowej. Prywatnie pasjonuje się motoryzacja i żeglarstwem.
Prowadzi w Pracowni zajęcia rozwojowe

KAROLINA PRUS-WIRZBICKA

Prowadzi w Pracowni zajęcia rozwojowe dotyczące głównie efektywnego uczenia się dla dzieci i metodyczne dla nauczycieli. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole, studentami, nauczycielami i rodzicami. Uważa, że to gotowość dziecka powinna wyznaczać granice, czego się może ono uczyć, a nie programy nauczania. Dostosowuje narzędzia do uczniów, by odpowiadały na ich potrzeby rozwojowe. Wychowawczyni montessoriańska, trenerka i prowadząca zajęcia na uczelni. Na co dzień pracuje na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów pedagogiki.
Trenerka j. angielskiego

KATARZYNA RACZEK

Studentka stomatologii i genetyki pasjonująca się nauką języków obcych. Korepetycje prowadzi od 4 lat. Obecnie w Pracowni jest korepetytorką języka angielskiego na każdym poziomie, jednak uczy również z powodzeniem języka hiszpańskiego.
Trener zajęć z języka polskiego

MICHAŁ SADOWSKI

Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autor wielu materiałów edukacyjnych wykorzystywanych na zajęciach w Pracowni. Na co dzień nauczyciel języka polskiego, informatyki i robotyki w szkole podstawowej oraz liceum, posiada również doświadczenie w pracy w szkole policealnej i ze studentami. Absolwent filologii polskiej, kulturoznawstwa oraz informatyki UŁ, a także słuchacz studiów doktoranckich z zakresu literatury. Oprócz języka polskiego i nauczania, kocha podróże, które realizuje dzięki wymianom studenckim i unijnym oraz prywatnym wyjazdom w czasie wolnym. Do nietypowych zainteresowań zalicza jogę oraz Eurowizję.
Trenerka zajęć z języka polskiego

KATARZYNA SOBIERAJ

Trenerka zajęć z języka polskiego, prowadzi grupy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz zajęcia indywidualne z licealistami i maturzystami. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, studiowała również dziennikarstwo. Od lat pracuje w międzynarodowym wydawnictwie dla dzieci i młodzieży. W szczególności pasjonuje się nauczaniem pisania, efektywnego czytania i przełamywaniem barier językowych u uczniów. Prywatnie pasjonatka Francji i kultury francuskiej, którą z zapałem studiuje podczas podróży do ojczyzny Asteriksa i Obeliksa.
Trenerka zajęć z języka polskiego

ANNA STACHOWICZ

W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i zajęcia do testu predyspozycji językowych. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Najbardziej na świecie lubi ludzi – słuchać ich, obserwować, rozmawiać z nimi. Zajęcia są dla niej możliwością spotkania z drugim człowiekiem. Wieloletnie doświadczenie współpracy z Pracownią oraz nieustanne zainteresowanie kwestiami edukacji sprawia, że jej zajęcia są ciekawe, przyjemne i bogate merytorycznie. Wobec uczniów ma nieprzebrane pokłady cierpliwości i nigdy nie odpuszcza, bo wie, że każdy jest w stanie rozwinąć swoje umiejętności językowe, nauczyć się swobodnie pisać czy wypowiadać. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym, które są dla niej nieustannym źródłem inspiracji.
Trener zajęć z matematyki

KATARZYNA STEC

Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz indywidualne korepetycje z matematyki.Obecnie studiuje telekomunikacje na wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Matematyka od zawsze znajdowała się na jej liście ulubionych przedmiotów i ma nadzieję, że będzie mogła sprawić, iż znajdzie się ona również na liście ulubionych przedmiotów jej uczniów. Albo przynajmniej na liście “dzięki Kasi, do zniesienia” ;). W wolnym czasie lubi śpiewać lub grać w koszykówkę.
Trenerka zajęć z matematyki

KAROLINA SZCZYGIELSKA

Jej przygoda z korepetycjami rozpoczęła się trzy lata temu. Obecnie, będąc na czwartym roku studiów na Politechnice Wrocławskiej na kierunku automatyka, ma nie tylko solidne podstawy, ale także wiedzę na poziomie akademickim. Cierpliwość, zrozumienie i indywidualne podejście do każdego ucznia sprawiają, że matematyka przestaje być straszna. Znajduje różnorodne sposoby na przekazywanie informacji, dopasowane do unikalnych potrzeb każdego ucznia. Poza pasją do matematyki, ma również miłość do książek fantasy oraz ciekawostek historycznych.
Absolwentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości

JULIA WIELIŃSKA

Absolwentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada 4 letnie doświadczenie jako korepetytorka matematyki. Stawia na rozwijanie krytycznego myślenia wśród uczniów i pokazuje różne sposoby na rozwiązywanie zadań. Dodatkowo, jej głównym zainteresowaniem jest informatyka, a w szczególności technologie chmurowe.
Trenerka zajęć z języka polskiego

ANNA SZUSTER-CHOJNACKA

Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autorka materiałów edukacyjnych z poslkiego. Uczy „od zawsze”, obecnie pracuje w niepublicznej szkole podstawowej. W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i unikanie utartych schematów. Po pracy nałogowo pochłania książki. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i psychologii w SWPS.
Jest studentem kierunku automatyka i robotyka

JEGOR ZAJARNIUK

Od kilku lat pomaga uczniom z przygotowaniem do sprawdzianów oraz egzaminów z fizyki i matematyki, a współpracę z Pracownią z Oknem na Świat rozpoczął rok temu. Na co dzień pracuje z robotyką przemysłową, a w wolnych chwilach udziela się w organizacjach pozarządowych i zajmuje się fotografią. Fizykę tłumaczy na praktycznych przykładach i chętnie pomaga w zrozumieniu matematyki.
Realizuje zajęcia z matematyki w zakresie przygotowania do egzaminu ósmoklasisty i matury

DOROTA WIŚCICKA

Cierpliwy i empatyczny nauczyciel z ponad trzydziestoletnim stażem w nauczaniu matematyki, informatyki i statystyki. Uważa, że idealny nauczyciel powinien być mądry, bystry, stanowczy, budzący respekt, ale jednocześnie przyjacielski i otwarty na potrzeby i sugestie swoich uczniów. Twierdzi, że kluczem do sukcesu w nauczaniu jest umiejętność dotarcia do umysłów swoich uczniów i zrozumienie ich toku myślenia. Ukończyła Politechnikę Warszawską na Wydziale Inżynierii Lądowej, a także studia podyplomowe w zakresie informatyki na Politechnice Świętokrzyskiej. Posiada uprawnienia pedagogiczne, a w zakresie zdalnego nauczania nabywała wiedzę i umiejętności na Herriot–Watt University w Edynburgu. Pasjonuje ją historia Wielkiej Brytanii, kultura Japonii oraz malarstwo współczesne.
Prowadzi zajęcia z matematyki przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty

ZOFIA ŻAK

Lubi rozumieć otaczający ją świat, a umożliwia to jej matematyka. Uważa, że do ucznia najłatwiej dotrzeć używając odpowiedniego języka i skojarzeń, a nie zmuszając do „wykuwania” sposobów na pamięć. Na co dzień studiuje fizykę na Uniwersytecie Warszawskim. Ma doświadczenie w pracy z młodzieżą jako wychowawca na obozach. Lubi aktywny wypoczynek – góry, kajaki, rowery, a także literaturę i języki.

Twój koszyk

Zamknij