Kurs przygotowujący do testu predyspozycji językowych Warszawa
Nasze kursy przygotowawcze pomogą w uzyskaniu wysokiego wyniku na teście predyspozycji językowych potrzebnego przy rekrutacji zarówno do dwujęzycznych klas siódmych jak i klas wstępnych w dwujęzycznych szkołach średnich. Zaczęliśmy prowadzić ten typ zajęć już w 2013 roku i robimy to do dziś. W ofercie mamy dwa rodzaje spotkań przygotowawczych: kurs podstawowy i kurs PLUS, skierowany do osób, które po kursie podstawowym chcą nabrać jeszcze więcej doświadczenia.
Nasz najbardziej popularny kurs trwa 15 godzin. W ofercie mamy jednak jeszcze kurs
30-godzinny, który zaczyna się jesienią a kończy na wiosnę. Program zajęć tworzony jest w oparciu na zadaniach pojawiających się na testach predyspozycji językowych w poprzednich latach. Proponujemy dwa tryby spotkań: indywidualne i grupowe. Doświadczenie nauczyło nas jak ważne jest mierzenie postępów w nauce, dlatego właśnie na pierwszych i ostatnich zajęciach uczestnicy piszą próbny egzamin kompetencji językowych.
Kurs przygotowawczy do testu predyspozycji językowych realizujemy poprzez:
- pracę z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi;
- rozwój kompetencji w głównych kategoriach testu;
- nabycie umiejętności zarządzania czasem i koncentracji na zadaniu;
- opracowanie sposobu panowania nad stresem i wzmocnienie pewności siebie.
Program merytoryczny kursu podzielony jest na trzy główne działy: języki fikcyjne, języki obce i język polski. Praca nad każdym z nich opiera się na konkretnych typach zadań.
- Języki fikcyjne – kody i szyfry, tłumaczenie zdań, zadania wymagające odpowiedniej strategii.
- Języki obce – tworzenie liczebników na podstawie wzoru, uzupełnianie luk podanymi wyrazami, instrukcje.
- Język polski – uzupełnianie luk w tekście, porządkowanie zdań, zadania ze słuchu.
To tylko kilka przykładów, podczas kursu ćwiczymy strategię rozwiązywania kilkunastu rodzajów poleceń. Zaczynamy zawsze od pracy wspólnej, uczymy dzieci techniki rozwiązywania danego typu zadań i mówimy o punktacji oraz często popełnianych błędach. Kolejnym krokiem jest praca z mniejszą pomocą na przykład z drobną podpowiedzią albo w parach. Pod koniec zajęć wdrażamy pracę samodzielną, którą jest również ta zadana do domu.