Nasza kadra

Jesteśmy zespołem ludzi, dla których ważny jest rozwój, partnerskie relacje i jakość. 
Te wartości przyświecają wszystkiemu, co robimy od 2011 roku. A każda osoba, która wchodzi do naszego zespołu, czy jako trener czy osoba do obsługi klienta, myśli podobnie.

MARTA HENDZEL

MARTA HENDZEL

Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

Prowadzi warsztaty rozwojowe w obszarze umiejętności psychospołecznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W ramach wszystkich prowadzonych zajęć, pomaga wejść w dorosły świat z poczuciem pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Wierzy, że wsparcie w rozwoju od najmłodszych lat pomaga w osiąganiu dalszych sukcesów. Szkoli również nauczycieli z tego, jak zarządzić grupą i efektywnie się komunikować. Swoje doświadczenie zdobyła pracując już na studiach jako lektor języka angielskiego z dziećmi, następnie szkoląc innych nauczycieli. Przez ostatnie lata, jako dyrektor metodyczny, wspierała pracowników kreując i wdrażając nowatorskie rozwiązania edukacyjne. Absolwentka pedagogiki i metodyki oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz wielu kursów rozwojowych. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART i komunikacji opartej na empatii NVC.

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

Koordynator kursów egzaminacyjnych i trenerka zajęć z matematyki i fizyki. Przygotowuje do konkursów i olimpiad. Nadzoruje i prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Pisze materiały dla trenerów i uczestników, a także testy wykorzystywane podczas kursów. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole i studentami na uczelni. Uważa, że każde dziecko jest zdolne, wystarczy tylko dobrać właściwy klucz i nauczyć je języka matematycznego. Stara się uczyć w taki sposób, aby dziecko miało satysfakcję z tego, co osiągnęło. Zadania zawsze dopasowuje do poziomu dzieci, wykraczając jednocześnie lekko poza poziom, aby z jednej strony dzieci miały poczucie bezpieczeństwa, a z drugiej poczucie sukcesu z powodu przekraczania swoich możliwości. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

KINGA SZCZERBA

KINGA SZCZERBA

Pracuje w biurze, koordynuje zapisy na kursy, organizuje pracę, odpowiada za współpracę z trenerami. Studiuje Filologię Angielską na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Prywatnie w wolnych chwilach lubi zwiedzać nowe miejsca oraz poznawać zagadkowe kryminalne historie.

JULIA WIELIŃSKA

JULIA WIELIŃSKA

W Pracowni zajmuje się koordynacją kursów, organizacją pracy biura oraz obsługą klienta. Udziela informacji na temat oferty edukacyjnej i odpowiada ze poprawność danych w systemach.
Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Finansami i Rachunkowość Jej głównym zainteresowaniem jest rozwój osobisty oraz poszukiwanie sposobów na zwiększenie efektywności działań. Pozostałą część wolnego czasu przeznacza na udzielaniu korepetycji z matematyki oraz na nauce programowania.

MILENA SIWIK

MILENA SIWIK

W Pracowni zajmuje się koordynacją kursów, kontaktem z klientem oraz trenerami. Jest odpowiedzialna za prowadzenie spraw pracowniczych. Studiuje Kryminologię na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Swój wolny czas lubi poświęcać serialom oraz siłowni. Uwielbia kulturę i kuchnię włoską.

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

Prowadzi zajęcia matematyki. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Uważa, że najlepiej uczyć się tego przedmiotu przez doświadczenia i gry logiczne. Podczas zajęć stawia na pobudzanie aktywności intelektualnej i zachęcanie uczestników do zadawania pytań. Nauka matematyki dzieci i młodzieży w każdym wieku to jej pasja. W wolnym czasie uwielbia jeździć rowerem i podróżować. Na co dzień jest też aktywną działaczką uniwersyteckich struktur samorządowych. Studentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.
MARIA AUTOWICZ

MARIA AUTOWICZ

Trenerka zajęć z matematyki, chemii i biologii. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz z młodzieżą w wieku licealnym. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, a także kursy mające na celu przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w nauce najważniejsza jest umiejętność łączenia faktów oraz systematyczna nauka ucznia. Podczas zajęć stawia na rozwój umiejętności logicznego myślenia, która jest bardzo ważna podczas obcowania z naukami ścisłymi. Doskonale rozumie potrzeby uczniów oraz umiejętnie nawiązuje z nimi przyjazne relacje. Pasjonuje się rozwojem osobistym oraz zgłębianiem wiedzy z zakresu zdrowego trybu życia. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku biologia.

AMELIA BABULA

AMELIA BABULA

Trener i psycholog. Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych i warsztaty z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży i dorosłych m. in. z efektywności osobistej, pewności siebie i z tego, jak radzić sobie ze stresem i brakiem koncentracji. Uwielbia warsztatową formę pracy, dzięki której uczestnicy łatwiej otwierają się w grupie i korzystają z wiedzy oraz umiejętności innych. Uważa, że jej największą umiejętnością jest umiejętność słuchania. Absolwentka psychologii i coachingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART.
DR ANNA BAŁDYGA

DR ANNA BAŁDYGA

W Pracowni prowadzi zajęcia z języka polskiego w formie zajęć indywidualnych i grupowych. Posiada doświadczenie w nauczaniu uczniów szkoły podstawowej, szkoły średniej i studentów. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła zajęcia z języka polskiego, wiedzy o kulturze, filozofii, etyki oraz wychowania do życia w rodzinie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie naukowej literaturoznawstwo, specjalność: historia literatury oraz licencjat nauk o rodzinie, specjalność: mediacja rodzinna. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W wolnych chwilach czyta książki, eksperymentuje kulinarnie, biega i uczy się języka hiszpańskiego.

EMILIA BANASZAK

EMILIA BANASZAK

Trener polskiego w ramach zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć. Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
AGNIESZKA BARAN

AGNIESZKA BARAN

Trener zajęć z języka polskiego i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania „dlaczego” i „po co”, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
JOANNA BAREJ

JOANNA BAREJ

Trenerka zajęć przygotowujących do testu predyspozycji językowych oraz języka polskiego w ramach przygotowania do egzaminu ósmoklasisty. Absolwentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, animator społeczno-kulturowy. Z zamiłowania muzyk i krawcowa uwielbiająca gry planszowe. W pracy z dziećmi i młodzieżą lubi zabawy plastyczne i rozwijające kreatywność. Wierzy, że każdy może posiąść dowolną umiejętność, jeśli tylko chce i jest gotowy nad nią popracować.
Maksymilian Bilski

Maksymilian Bilski

Student informatyki na Politechnice Warszawskiej. Prowadzi zajęcia z matematyki i fizyki na każdym poziomie. Stara się dostosować język i sposób prowadzenia zajęć indywidualnie do ucznia, żeby zawsze uzyskiwać efekty. Jest młody, dlatego dobrze sobie zdaje sprawę z trudności z jakimi muszą mierzyć się uczniowie i wie jak je pokonać. Zwraca uwagę na to, żeby na zajęciach uczniowie czuli się komfortowo i obowiązywała przyjazna atmosfera.

ALEKSANDRA BOGUCKA

ALEKSANDRA BOGUCKA

W pracowni prowadzi zajęcia angielskiego. Pracuje głównie indywidualnie. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, matury i prowadzi zajęcia konwersacyjne. Korepetycji z języka angielskiego i hiszpańskiego udziela od ok 10 lat. Studiowała filologię angielską i iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zajmuje się również działalnością pedagogiczną w zakresie śpiewu i emisji głosu.

DR GENNADIY DERKACHOV

DR GENNADIY DERKACHOV

Trener zajęć z informatyki i programowania. Prowadzi zajęcia przygotowujące do konkursu MiniLogia. Uczy języka programowania Python. Uważa, że zajęcia z programowania mają być ciekawe i interesujące oraz jednocześnie wiedza zdobyta na nich musi być przydatna w dalszym życiu. Potrafi nawet bardzo skomplikowane zagadnienia wyjaśnić w sposób zrozumiały dla każdego. Ma świetny kontakt dziećmi. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.
KATERYNA DERKACHOVA

KATERYNA DERKACHOVA

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi głównie zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Studentka Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka. Interesuje się kulturą irlandzką oraz orientalną. Wraz z zespołem tańca Damhsa Alainn występuje na festiwalach celtyckich, a wolnym czasie śpiewa. Interesuje się wszelkimi zjawiskami fizycznymi i funkcjonowaniem ludzkiego mózgu.
MARTA DROGI

MARTA DROGI

Trenerka zajęć z języka angielskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego. Poza Pracownią aktywnie działa społecznie, prowadzi szkołę językową (a właściwie unschool) dla dorosłych, gdzie z uporem maniaka leczy język z kompleksów za pomocą śmiechu, gier, eksperymentów, dobrej literatury, muzyki i kina. Prywatnie dużo czyta i tańczy.
Absolwentka filologii polskiej, angielskiej i choreoterapii.
ALEKSANDRA DZIADOŃ

ALEKSANDRA DZIADOŃ

Prowadzi zajęcia z języka angielskiego w ramach przygotowań do egzaminu ósmoklasisty grupowo i indywidualnie. Za najlepszą metodę nauki języka uważa używanie go na co dzień – bez względu na to, czy czasami jakiegoś słówka brakuje. Zachęca uczniów do wyzbycia się strachu przed pomyłkami, bo to dzięki nim można najwięcej zapamiętać. W wolnym czasie sama szlifuje swoje umiejętności, zagłębiając literaturę amerykańską w oryginale oraz kończy studia medyczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

EWA DZIKOWSKA

EWA DZIKOWSKA

Trenerka kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych i warsztatów z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży. Swoją przygodę z ludźmi zaczęła w trakcie studiów, pracując jako nauczyciel w przedszkolu. Po skończeniu studiów pracowała jako lektor języka angielskiego z dziećmi. Ważne jest dla niej poznanie każdego dziecka, tego, co jest dla niego ważne i co mu może pomóc się szybciej uczyć, a także rozwijać. Gra na gitarze, należy do grupy teatralnej. Absolwentka pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej.
JAKUB FIJAŁKOWSKI

JAKUB FIJAŁKOWSKI

Trener zajęć z matematyki. Pracuje z uczniami ze szkoły podstawowej pomagając w codziennej nauce, wspiera dzieci również w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty wykorzystując arkusze, autorskie materiały i ćwiczenia. Interesuje się historią, motoryzacją i astronomią. Członek sekcji rakietowej studenckiego koła astronautycznego, w której zajmuje się napędami rakietowymi. W wolnym czasie lubi czytać powieści kryminalne i książki popularnonaukowe na temat wszechświata. Student Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka.
KATARZYNA GLINKA

KATARZYNA GLINKA

Trenerka zajęć z matematyki i fizyki. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, przygotowujące do konkursów kuratoryjnych i olimpiad, egzaminu ósmoklasisty i matury. Jest przekonana, że wszystko da się wytłumaczyć prostym językiem i stara się pokazywać swoim uczniom omawiane zagadnienia z różnych perspektyw. Ważne jest dla niej też wskazywanie praktycznych zastosowań omawianych tematów. Na co dzień studiuje fizykę na University of Glasgow. Uwielbia swój kierunek studiów za to, że pomaga jej lepiej zrozumieć świat, a matematyka dostarcza do tego potrzebnych narzędzi i języka. Jej marzeniem jest wydanie książki popularnonaukowej. Przez większość życia związana z harcerstwem, nie wyobraża sobie lata bez wypadu pod namiot i ciągnie ją do dalekich podróży.

ANNA KALWA-ABRAMEK

ANNA KALWA-ABRAMEK

Trener zajęć z języka angielskiego. Nauczyciel angielskiego i geografii z wieloletnim stażem. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej. Prowadzi zajęcia korepetycyjne oraz przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty. Pozytywnie nastawiona do świata, cierpliwa i empatyczna. Uważa, że wszystkiego można się nauczyć, trzeba tylko chcieć i dużo ćwiczyć. Lubi podróże, zwierzęta i książki. Absolwentka filologii angielskiej.

MAŁGORZATA KARCZMARCZYK-GODLEWSKA

MAŁGORZATA KARCZMARCZYK-GODLEWSKA

Trenerka zajęć z języka polskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz kursy indywidualne. Nauczanie to jej pasja, którą z czasem przekształciła w pracę zawodową. Pracuje w szkole międzynarodowej, jako lektor języka polskiego. Cechuje się indywidualnym podejściem, cierpliwością i wyrozumiałością. Posiada doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pracę zawodową łączy z pełnieniem funkcji kuratora społecznego. Ceni sobie kontakt z ludźmi i wierzy, że każda zmiana zaczyna się od rozmowy. Prywatnie mama córki w wieku przedszkolnym, od której uczy się ciekawości i z którą od nowa poznaje świat. Absolwentka filologii polskiej.
DAMIAN KMITA

DAMIAN KMITA

Trener zajęć z matematyki. W Pracowni prowadzi głównie zajęcia dla ósmoklasistó. Już od czasu liceum pomagał znajomym oraz młodszym kolegom zrozumieć oraz polubić matematykę. Jest cierpliwy oraz uważa, że dobre wytłumaczenie materiału oraz systematyczność to klucze do sukcesu. Największą radość podczas nauki sprawia mu moment, w którym uczeń umie rozwiązać całe zadanie i wszystko jest dla niego zrozumiałe. W wolnym czasie nie odmawia znajomym spotkań, ale lubi również popływać lub pograć w tenisa ziemnego. student Międzykierunkowych Studiów Ekonomiczno-Matematycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
AGNIESZKA KOWALIW

AGNIESZKA KOWALIW

Egzaminator Mazowieckiej Komisji Egzaminacyjnej. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Nauczyciel dyplomowany z 20 letnim stażem pracy. Praca z dziećmi i młodzieżą to jej pasja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, obecnie pracuje w szkole międzynarodowej. Absolwentka filologii polskiej i historii. Prywatnie mama dwóch studiujących córek, kapitan jachtowy i motorowodny, instruktor karate kyokushinkai w stopniu mistrzowskim.
INES KRAKOWIAK-KRÓL

INES KRAKOWIAK-KRÓL

Trenerka zajęć z języka angielskiego. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi – prowadzi zajęcia grupowe i indywidualne. Jest dwujęzyczna, ponieważ mimo polskich korzeni, do 18 roku życia mieszkała w Kanadzie. Pomaga w nadrobieniu bieżącego materiału szkolnego oraz przygotowuje uczniów do egzaminów Cambridge. Lubi swoją pracę z której czerpie dużo pozytywnej energii i przekazuje ją uczniom. Absolwentka psychologii na WISP.
RENATA KRUPA

RENATA KRUPA

Doktor nauk humanistycznych, ukończyła Uniwersytet Łódzki. Uczy języka polskiego w szkole podstawowej i liceum, a praca z dziećmi i młodzieżą jest jej pasją. Przez wiele lat zdobywała też doświadczenie jako egzaminator egzaminu gimnazjalnego. Współpracuje z czasopismami literackimi i metodycznymi dla nauczycieli, redagując artykuły i dokonując korekty. W wolnym czasie biega, podróżuje oraz rozwija zainteresowania teatralne i taneczne.
KATARZYNA MAIK

KATARZYNA MAIK

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i korepetycyjne zajęcia indywidualne dla uczniów szkoły podstawowej. Uwielbia wszechstronność matematyki, którą możemy zauważyć w każdej dziedzinie naszego życia. Na co dzień studiuje na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach jeździ na rolkach i podróżuje.
KATARZYNA MATYS

KATARZYNA MATYS

Trenerka zajęć z matematyki. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej i liceum. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, konkursowe a także przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w matematyce najważniejsza jest umiejętność logicznego myślenia. Na zajęciach stawia na indywidualne podejście do każdego ucznia. Abolwentka inżynierii biomedycznej na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, sekretarz Koła Naukowego Aparatury Biomedycznej i członek Studenckiego Koła Naukowego Biomechaniki i Inżynierii Biomedycznej Biomech.
DOMINIKA MENDROK

DOMINIKA MENDROK

Trenerka warsztatów rozwojowych. Prowadzi warsztaty dla młodzieży w zakresie efektywnego uczenia się. W wolnym czasie zajmuje się działalnością psychoedukacyjną w podstawówkach i liceach dotyczącą tematów depresji, asertywnej komunikacji, stresu oraz poczucia własnej wartości. W relacji z młodzieżą kieruje się nastawieniem na ich poznanie, identyfikacji potrzeb a następnie motywowaniem do dalszego rozwoju. Swoją przyszłość wiąże z zawodem psychologa i nauczaniem innych, a następnie z terapią poznawczo-behawioralną. Studentka ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Łódzkim.
MAŁGORZATA MICHNO

MAŁGORZATA MICHNO

Trenerka zajęć z języka polskiego. Od kilkunastu lat pracuje w szkole. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 10-15 lat. Jest nauczycielką pełną pasji, która świat literatury i języka polskiego pokazuje, sięgając po niekonwencjonalne metody. Lubi swoją pracę, bo każdy dzień przynosi coś zaskakującego. Dba o to, aby uczniowie nauczyli się wszystkiego, co jest niezbędne nie tylko na egzaminie, ale i w czasie dalszej nauki. Pełna energii i zaangażowana w różne projekty aktywizujące młodych ludzi do działania. Pasjonuje ją film, teatr i podróże. Absolwentka filologii polskiej i dziennikarstwa.
MARTA MŁYNARCZYK

MARTA MŁYNARCZYK

Trenerka zajęć z matematyki. Na co dzień pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz przygotowuje gimnazjalistów i maturzystów do egzaminów państwowych. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ośmioklasisty. Uważa, że matematyka nie jest trudna. W swojej pracy kieruje się cierpliwością i indywidualnym podejściem do ucznia.
KINGA MOSKAL

KINGA MOSKAL

Trener matematyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i korepetycyjne zajęcia indywidualne dla uczniów szkoły podstawowej. Przygotowuje również materiały edukacyjne. W swojej pracy bardzo ceni kontakt z uczniem i stara się jak najlepiej zmotywować go do systematycznej i przyjemnej pracy z matematyką. Pasjonują ją języki obce. Wolny czas poświęca na kino, teatr i muzykę. Studentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości na Uniwersytecie Warszawskim.
JULIA OŻÓG

JULIA OŻÓG

Trenerka zajęć z języka angielskiego. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i korepetycje. Ukończyła liceum w międzynarodowym programie International Baccalaureate (IB). Obecnie studiuje psychologię w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim (Warsaw International Studies in Psychology). Prowadzi zajęcia w luźnej i sympatycznej atmosferze natomiast wymaga od uczniów zaangażowania i samodzielnej pracy. Prywatnie jest miłośniczką gier planszowych oraz karcianych, a w wolnym czasie lubi oglądać filmy, chodzić na spacery i piec słodkości.
RAFAŁ PAWEŁEK

RAFAŁ PAWEŁEK

Trener zajęć z matematyki. Pasję matematyką odkrył już w szkole podstawowej, pierwszych korepetycji udzielał już jako gimnazjalista. Posiada na swoim koncie liczne sukcesy w konkursach matematycznych, m. in. 5 wyników bardzo dobrych w Kangurze matematycznym, dwukrotny tytuł finalisty olimpiady gimnazjalnej z matematyki oraz uczestnictwo w finale w Powszechnym Internetowym Konkursie dla Uczniów Szkół Średnich z Matematyki Politechniki Warszawskiej. Uważa, że aby zaciekawić matematyką, kluczowe jest pokazywanie jej praktycznego/codziennego zastosowania. W wolnym czasie uwielbia grać w gry planszowe, karciane oraz strategiczne, bo właśnie w nich matematyczne podejście pomaga przechylać szalę zwycięstwa na naszą stronę. Student matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
MATEUSZ PAWLIK

MATEUSZ PAWLIK

Trener zajęć matematyki. Prowadzi zajęcia grupowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i indywidualne korepetycyjne. Ceni samodzielność i szukanie rozwiązań. Jest studentem SGH, ukończył z wyróżnieniem klasę matematyczno-fizyczną w V LO im.ks. Józefa Poniatowskiego w Warszawie. Jego hobby to motoryzacja i ekonomia.

MAGDALENA PERZANOWSKA

MAGDALENA PERZANOWSKA

Trener zajęć z matematyki i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 6-15 lat. Jest studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych oraz posiada ukończony kurs zabaw pedagogicznych. Jest osobą bardzo ciepłą i pogodną a jednocześnie wymagającą. W swojej pracy często sięga po metody rozwijania zdolności matematycznych przez zabawę, co szczególnie się sprawdza w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym jak i w pracy z dziećmi starszymi, gdyż zabawa jest najlepszą forma zachęcenia oraz zainteresowania dziecka przedmiotem.
Katarzyna Pierzchlewicz

Katarzyna Pierzchlewicz

Trener zajęć z matematyki. Pracuje z uczniami szkoły podstawowej i pomaga przygotować się im do egzaminu ósmoklasisty jak i w regularnej nauce. Uważa, że każdy jest w stanie nauczyć się matematyki tylko wystarczy trochę cierpliwości ze strony ucznia i nauczyciela. Całkowicie rozumie, że dla jednych matematyka to nic trudnego, a dla innych to czarna magia, której nie sposób zrozumieć. Już w liceum zaczęła prowadzić korepetycje z matematyki. Obecnie studiuje psychologię.

AGNIESZKA POPOWICZ

AGNIESZKA POPOWICZ

Lektorka języka angielskiego. Absolwentka Wydziału Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje jako lektorka od prawie 10 lat. Na co dzień prowadzi zajęcia z uczniami w każdym wieku, od przedszkolaków po seniorów. Przygotowuje również do egzaminów. Tworzy programy nauczania i prowadzi szkolenia metodyczne w zakresie efektywności, dynamiczności i urozmaicania zajęć. Oprócz oczywistego zamiłowania do języka interesuje się psychologią, pedagogiką i uwielbia książki o tematyce medycznej i kryminały.
KAROLINA PRUS-WIRZBICKA

KAROLINA PRUS-WIRZBICKA

Prowadzi w Pracowni zajęcia rozwojowe dotyczące głównie efektywnego uczenia się dla dzieci i metodyczne dla nauczycieli. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole, studentami, nauczycielami i rodzicami. Uważa, że to gotowość dziecka powinna wyznaczać granice, czego się może ono uczyć, a nie programy nauczania. Dostosowuje narzędzia do uczniów, by odpowiadały na ich potrzeby rozwojowe. Wychowawczyni montessoriańska, trenerka i prowadząca zajęcia na uczelni. Na co dzień pracuje na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów pedagogiki.
ZOFIA RUBIN

ZOFIA RUBIN

Trenerka zajęć indywidualnych i grupowych z języka angielskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Studentka Fizjoterapii na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Absolwentka Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie skrzypiec. Pasjonatka śpiewu i tańca, kreatywna, ciekawa ludzi i otaczającego świata. Lubi pracę z dziećmi, uwielbia czytać książki oraz doskonalić metody i umiejętności językowe. Ostatnio jej zainteresowania koncentrują się wokół polskich gór, w szczególności Tatr i historii TOPRu.
MICHAŁ SADOWSKI

MICHAŁ SADOWSKI

Trener zajęć z języka polskiego. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autor wielu materiałów edukacyjnych wykorzystywanych na zajęciach w Pracowni. Na co dzień nauczyciel języka polskiego, informatyki i robotyki w szkole podstawowej oraz liceum, posiada również doświadczenie w pracy w szkole policealnej i ze studentami. Absolwent filologii polskiej, kulturoznawstwa oraz informatyki UŁ, a także słuchacz studiów doktoranckich z zakresu literatury. Oprócz języka polskiego i nauczania, kocha podróże, które realizuje dzięki wymianom studenckim i unijnym oraz prywatnym wyjazdom w czasie wolnym. Do nietypowych zainteresowań zalicza jogę oraz Eurowizję.
KATARZYNA SOBIERAJ

KATARZYNA SOBIERAJ

Trenerka zajęć z języka polskiego, prowadzi grupy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz zajęcia indywidualne z licealistami i maturzystami. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, studiowała również dziennikarstwo. Od lat pracuje w międzynarodowym wydawnictwie dla dzieci i młodzieży. W szczególności pasjonuje się nauczaniem pisania, efektywnego czytania i przełamywaniem barier językowych u uczniów. Prywatnie pasjonatka Francji i kultury francuskiej, którą z zapałem studiuje podczas podróży do ojczyzny Asteriksa i Obeliksa.
LIDIA SOBOŃSKA

LIDIA SOBOŃSKA

W Pracowni prowadzi kursy matematyki w ramach zajęć i indywidualnych i kursów przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Korepetycji zaczęła udzielać już na początku liceum. Wierzy, że każdy jest w stanie pojąć matematykę i ją polubić, potrzebne jest jedynie odpowiednie podejście uczącego. Uwielbia lingwistykę matematyczną oraz języki obce. W wolnym czasie trenuje taniec irlandzki, występując z zespołem Damhsa Alainn na festiwalach celtyckich. Studiuje informatykę na Politechnice Warszawskiej. Absolwentka klasy z eksperymentalnym nauczaniem matematyki w XIV LO im. S. Staszica.
ANNA STACHOWICZ

ANNA STACHOWICZ

Trenerka zajęć z języka polskiego. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Szczególnie interesują ją zagadnienia związane z warsztatem pracy nauczyciela. Komunikat i kontakt, to dla niej najważniejsze cechy języka, dlatego jej zajęcia są nastawione zarówno na staranne przekazanie wiedzy, jak i otwarte na komunikację pomiędzy uczestnikami. Ceni sobie kontakt z ludźmi, jest istotą społeczną i nie potrafiłaby mieszkać na bezludnej wyspie. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym, które są dla niej nieustannym źródłem inspiracji. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, obecnie kontynuuje studia na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego.
Richard Staszkiewicz

Richard Staszkiewicz

Trener zajęć z matematyki. W Pracowni prowadzi głównie zajęcia grupowe w ramach kursów przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Uczy również przyszłych laureatów olimpiad i konkursów dzięki temu, że sam ma doświadczenie w dochodzeniu do tytułu laureata. Stawia na entuzjazm i poczucie humoru w uczeniu. Jest studentem informatyki na Politechnice Warszawskiej ze specjalizacją SI. Reprezentant uczelni na International Collegiate Programming Contest, beneficjent międzynarodowego programu wdrażania tutoringu Masters of Didactics. Współautor artykułów naukowych, pomysłodawca i edytor naukowy podręcznika Teens4teens Statistics.

KATARZYNA STEC

KATARZYNA STEC

Trener zajęć z matematyki. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz indywidualne korepetycje z matematyki.Obecnie studiuje telekomunikacje na wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Matematyka od zawsze znajdowała się na jej liście ulubionych przedmiotów i ma nadzieję, że będzie mogła sprawić, iż znajdzie się ona również na liście ulubionych przedmiotów jej uczniów. Albo przynajmniej na liście “dzięki Kasi, do zniesienia” ;). W wolnym czasie lubi śpiewać lub grać w koszykówkę.
ANNA SZUSTER-CHOJNACKA

ANNA SZUSTER-CHOJNACKA

Trenerka zajęć z języka polskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autorka materiałów edukacyjnych z poslkiego. Uczy „od zawsze”, obecnie pracuje w niepublicznej szkole podstawowej. W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i unikanie utartych schematów. Po pracy nałogowo pochłania książki. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i psychologii w SWPS.
Alicja Szymańska

Alicja Szymańska

Trenerka zajęć z języka polskiego. Studentka czwartego roku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej Wydziału Pedagogicznego oraz logopedii ogólnej i klinicznej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczyciel gry na gitarze klasycznej oraz wychowawca na obozach. Prywatnie śpiewa w chórze i dużo czyta, w szczególności książki o rozwoju osobistym i kryminały. Zwolennik Porozumienia bez przemocy oraz Pozytywnej dyscypliny.

Jegor Zajarniuk

Jegor Zajarniuk

Jest studentem kierunku automatyka i robotyka. Od kilku lat pomaga uczniom z przygotowaniem do sprawdzianów oraz egzaminów z fizyki i matematyki, a współpracę z Pracownią z Oknem na Świat rozpoczął rok temu. Na co dzień pracuje z robotyką przemysłową, a w wolnych chwilach udziela się w organizacjach pozarządowych i zajmuje się fotografią. Fizykę tłumaczy na praktycznych przykładach i chętnie pomaga w zrozumieniu matematyki.

Skontaktuj się z nami

tel: 730 125 606biuro@okno.edu.pl