Kurs ósmoklasisty Warszawa
Program kursów pełnych pokrywa całą podstawę programową. A działy są ułożone w kolejności odpowiadającej programowi w klasie ósmej. Każdy uczestnik kursu otrzymuje od nas autorskie materiały, z którymi pracuje podczas zajęć i robi w nich pracę domową. Materiały są zbindowane a ich układ i podział na działy pozwala na szybką nawigację.
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA KURSU TO:
- pomoc każdemu uczestnikowi w zidentyfikowaniu głównych obszarów do pracy
- utrwalenie materiału szkolnego i uzupełnienie luk w wiedzy
- wyjaśnienie techniki rozwiązywania testu i oswojenie z jego formą
- regularny pomiar umiejętności w formie testów i zadań
- połączenie pracy na kursie z pracą indywidualną w domu
- rozwinięcie umiejętności zarządzania czasem, koncentracji i opanowania stresu podczas testu
Kurs przygotowawczy do egzaminu ósmoklasisty Warszawa
Kursy stacjonarne jak i wszystkie inne kursy do egzaminu ósmoklasisty odbywają się w małych grupach, do 12 osób. Wszystkie sale, w których odbywają się zajęcia są przygotowane do tego, żeby nie tylko prowadzony był sam kurs, ale też różnego rodzaju aktywności, ćwiczenia i zabawy podnoszące poziom energii, integrujące grupę i urozmaicające same zajęcia. Taka forma pracy sprawdza nam się od lat i każdy prowadzący przygotowany jest do tego, aby zajęcia były prowadzone na najwyższym poziomie zarówno pod względem merytorycznym jak i atrakcyjności dla młodych osób.
Miejsca, gdzie odbywają się kursy do egzaminu 8-klasisty w Warszawie są dobrze skomunikowane, i znajdują się w okolicy metra Pole Mokotowskie, autobusów i tramwajów. Zależy nam, żeby dojazd na kurs był łatwy, bezpieczny i pozwalał na samodzielne przemieszczanie się młodzieży z domu na kurs i z powrotem.
Przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty Warszawa
Skuteczne przygotowanie do egzaminu to nie tylko profesjonalny kurs, rzetelne testy, świetne materiały, doświadczony prowadzący i dobra atmosfera na zajęciach. Na to składa się również podejście i zaangażowanie dziecka. Dlatego każdy prowadzący ma za zadanie nie tylko realizować program, ale i obserwować każdego uczestnika przez okres trwania całego kursu. Jeśli zaangażowanie dziecka spada, nie jest aktywne na zajęciach i nie robi prac domowych szybko informujemy o tym rodziców. Zależy nam na efektach naszych wspólnych działań. Czasem dziecko z zajęć grupowych stacjonarnych przepisywane jest, w porozumieniu z rodzicami, na zajęcia indywidualne. Wynika to często ze zbyt dużych zaległości lub z potrzeby jeszcze bardziej indywidualnego podejścia w pracy.