Success Stories

Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

MARTA HENDZEL

Prowadzi warsztaty rozwojowe w obszarze umiejętności psychospołecznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W ramach wszystkich prowadzonych zajęć, pomaga wejść w dorosły świat z poczuciem pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Wierzy, że wsparcie w rozwoju od najmłodszych lat pomaga w osiąganiu dalszych sukcesów. Szkoli również nauczycieli z tego, jak zarządzić grupą i efektywnie się komunikować. Swoje doświadczenie zdobyła pracując już na studiach jako lektor języka angielskiego z dziećmi, następnie szkoląc innych nauczycieli. Przez ostatnie lata, jako dyrektor metodyczny, wspierała pracowników kreując i wdrażając nowatorskie rozwiązania edukacyjne. Absolwentka pedagogiki i metodyki oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz wielu kursów rozwojowych. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART i komunikacji opartej na empatii NVC.
Koordynator kursów egzaminacyjnych i trenerka zajęć z matematyki i fizyki.

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

Przygotowuje do konkursów i olimpiad. Nadzoruje i prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Pisze materiały dla trenerów i uczestników, a także testy wykorzystywane podczas kursów. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole i studentami na uczelni. Uważa, że każde dziecko jest zdolne, wystarczy tylko dobrać właściwy klucz i nauczyć je języka matematycznego. Stara się uczyć w taki sposób, aby dziecko miało satysfakcję z tego, co osiągnęło. Zadania zawsze dopasowuje do poziomu dzieci, wykraczając jednocześnie lekko poza poziom, aby z jednej strony dzieci miały poczucie bezpieczeństwa, a z drugiej poczucie sukcesu z powodu przekraczania swoich możliwości. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.
Koordynuje zapisy na kursy

KINGA SZCZERBA

W Pracowni jest odpowiedzialna za koordynowanie zapisów na kursy, organizowanie pracy, obsługę klienta oraz odpowiada za współpracę z trenerami. Studiuje zarządzanie ze specjalnością sprzedaży i marketingu. Prywatnie w wolnych chwilach lubi zwiedzać nowe miejsca oraz poznawać zagadkowe kryminalne historie.
Prowadzi zajęcia matematyki.

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Uważa, że najlepiej uczyć się tego przedmiotu przez doświadczenia i gry logiczne. Podczas zajęć stawia na pobudzanie aktywności intelektualnej i zachęcanie uczestników do zadawania pytań. Nauka matematyki dzieci i młodzieży w każdym wieku to jej pasja. W wolnym czasie uwielbia jeździć rowerem i podróżować. Na co dzień jest też aktywną działaczką uniwersyteckich struktur samorządowych. Studentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.
Trenerka zajęć z matematyki, chemii i biologii.

MARIA AUTOWICZ

Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz z młodzieżą w wieku licealnym. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, a także kursy mające na celu przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w nauce najważniejsza jest umiejętność łączenia faktów oraz systematyczna nauka ucznia. Podczas zajęć stawia na rozwój umiejętności logicznego myślenia, która jest bardzo ważna podczas obcowania z naukami ścisłymi. Doskonale rozumie potrzeby uczniów oraz umiejętnie nawiązuje z nimi przyjazne relacje. Pasjonuje się rozwojem osobistym oraz zgłębianiem wiedzy z zakresu zdrowego trybu życia. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Biologia, a obecnie studiuje Matematykę na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Prowadzi zajęcia z języka polskiego

DR ANNA BAŁDYGA

W Pracowni prowadzi zajęcia z języka polskiego w formie zajęć indywidualnych i grupowych. Posiada doświadczenie w nauczaniu uczniów szkoły podstawowej, szkoły średniej i studentów. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła zajęcia z języka polskiego, wiedzy o kulturze, filozofii, etyki oraz wychowania do życia w rodzinie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie naukowej literaturoznawstwo, specjalność: historia literatury oraz licencjat nauk o rodzinie, specjalność: mediacja rodzinna. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W wolnych chwilach czyta książki, eksperymentuje kulinarnie, biega i uczy się języka hiszpańskiego.
Trener polskiego w ramach zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty

EMILIA BANASZAK

Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć. Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Trener zajęć z języka polskiego i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych.

AGNIESZKA BARAN

Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania „dlaczego” i „po co”, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
Prowadzi zajęcia angielskiego

ALEKSANDRA BOGUCKA

Pracuje głównie indywidualnie. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, matury i prowadzi zajęcia konwersacyjne. Korepetycji z języka angielskiego i hiszpańskiego udziela od ok 10 lat. Studiowała filologię angielską i iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zajmuje się również działalnością pedagogiczną w zakresie śpiewu i emisji głosu.
Trener zajęć z języka polskiego i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych.

AGNIESZKA BARAN

Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania „dlaczego” i „po co”, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
Prowadzi zajęcia angielskiego

ALEKSANDRA BOGUCKA

Pracuje głównie indywidualnie. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, matury i prowadzi zajęcia konwersacyjne. Korepetycji z języka angielskiego i hiszpańskiego udziela od ok 10 lat. Studiowała filologię angielską i iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zajmuje się również działalnością pedagogiczną w zakresie śpiewu i emisji głosu.

Twój koszyk

Zamknij