Nasza kadra

Jesteśmy zespołem ludzi, dla których ważny jest rozwój, partnerskie relacje i jakość. Te wartości przyświecają wszystkiemu, co robimy od 2011 roku. A każda osoba, która wchodzi do naszego zespołu, czy jako trener czy osoba do obsługi klienta, myśli podobnie.

MARTA HENDZEL

MARTA HENDZEL

Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

Prowadzi warsztaty rozwojowe w obszarze umiejętności psychospołecznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W ramach wszystkich prowadzonych zajęć, pomaga wejść w dorosły świat z poczuciem pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Wierzy, że wsparcie w rozwoju od najmłodszych lat pomaga w osiąganiu dalszych sukcesów. Szkoli również nauczycieli z tego, jak zarządzić grupą i efektywnie się komunikować. Swoje doświadczenie zdobyła pracując już na studiach jako lektor języka angielskiego z dziećmi, następnie szkoląc innych nauczycieli. Przez ostatnie lata, jako dyrektor metodyczny, wspierała pracowników kreując i wdrażając nowatorskie rozwiązania edukacyjne. Absolwentka pedagogiki i metodyki oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz wielu kursów rozwojowych. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART i komunikacji opartej na empatii NVC.

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

DR ANASTASIYA DERKACHOVA

Koordynator kursów egzaminacyjnych i trenerka zajęć z matematyki i fizyki. Przygotowuje do konkursów i olimpiad. Nadzoruje i prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Pisze materiały dla trenerów i uczestników, a także testy wykorzystywane podczas kursów. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole i studentami na uczelni. Uważa, że każde dziecko jest zdolne, wystarczy tylko dobrać właściwy klucz i nauczyć je języka matematycznego. Stara się uczyć w taki sposób, aby dziecko miało satysfakcję z tego, co osiągnęło. Zadania zawsze dopasowuje do poziomu dzieci, wykraczając jednocześnie lekko poza poziom, aby z jednej strony dzieci miały poczucie bezpieczeństwa, a z drugiej poczucie sukcesu z powodu przekraczania swoich możliwości. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

KINGA SZCZERBA

KINGA SZCZERBA

Pracuje w biurze, koordynuje zapisy na kursy, organizuje pracę, odpowiada za współpracę z trenerami. Studiuje Filologię Angielską na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Prywatnie w wolnych chwilach lubi zwiedzać nowe miejsca oraz poznawać zagadkowe kryminalne historie.

JULIA WIELIŃSKA

JULIA WIELIŃSKA

W Pracowni zajmuje się koordynacją kursów, organizacją pracy biura oraz obsługą klienta. Udziela informacji na temat oferty edukacyjnej i odpowiada ze poprawność danych w systemach.
Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Finansami i Rachunkowość Jej głównym zainteresowaniem jest rozwój osobisty oraz poszukiwanie sposobów na zwiększenie efektywności działań. Pozostałą część wolnego czasu przeznacza na udzielaniu korepetycji z matematyki oraz na nauce programowania.

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

ALEKSANDRA ARASZKIEWICZ

Prowadzi zajęcia matematyki. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Uważa, że najlepiej uczyć się tego przedmiotu przez doświadczenia i gry logiczne. Podczas zajęć stawia na pobudzanie aktywności intelektualnej i zachęcanie uczestników do zadawania pytań. Nauka matematyki dzieci i młodzieży w każdym wieku to jej pasja. W wolnym czasie uwielbia jeździć rowerem i podróżować. Na co dzień jest też aktywną działaczką uniwersyteckich struktur samorządowych. Studentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.
MARIA AUTOWICZ

MARIA AUTOWICZ

Trenerka zajęć z matematyki, chemii i biologii. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz z młodzieżą w wieku licealnym. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, a także kursy mające na celu przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w nauce najważniejsza jest umiejętność łączenia faktów oraz systematyczna nauka ucznia. Podczas zajęć stawia na rozwój umiejętności logicznego myślenia, która jest bardzo ważna podczas obcowania z naukami ścisłymi. Doskonale rozumie potrzeby uczniów oraz umiejętnie nawiązuje z nimi przyjazne relacje. Pasjonuje się rozwojem osobistym oraz zgłębianiem wiedzy z zakresu zdrowego trybu życia. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku biologia.

AMELIA BABULA

AMELIA BABULA

Trener i psycholog. Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych i warsztaty z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży i dorosłych m. in. z efektywności osobistej, pewności siebie i z tego, jak radzić sobie ze stresem i brakiem koncentracji. Uwielbia warsztatową formę pracy, dzięki której uczestnicy łatwiej otwierają się w grupie i korzystają z wiedzy oraz umiejętności innych. Uważa, że jej największą umiejętnością jest umiejętność słuchania. Absolwentka psychologii i coachingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART.
DR ANNA BAŁDYGA

DR ANNA BAŁDYGA

W Pracowni prowadzi zajęcia z języka polskiego w formie zajęć indywidualnych i grupowych. Posiada doświadczenie w nauczaniu uczniów szkoły podstawowej, szkoły średniej i studentów. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła zajęcia z języka polskiego, wiedzy o kulturze, filozofii, etyki oraz wychowania do życia w rodzinie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie naukowej literaturoznawstwo, specjalność: historia literatury oraz licencjat nauk o rodzinie, specjalność: mediacja rodzinna. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W wolnych chwilach czyta książki, eksperymentuje kulinarnie, biega i uczy się języka hiszpańskiego.

EMILIA BANASZAK

EMILIA BANASZAK

Trener polskiego w ramach zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć. Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
AGNIESZKA BARAN

AGNIESZKA BARAN

Trener zajęć z języka polskiego i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania „dlaczego” i „po co”, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
ALEKSANDRA BOGUCKA

ALEKSANDRA BOGUCKA

W pracowni prowadzi zajęcia angielskiego. Pracuje głównie indywidualnie. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, matury i prowadzi zajęcia konwersacyjne. Korepetycji z języka angielskiego i hiszpańskiego udziela od ok 10 lat. Studiowała filologię angielską i iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zajmuje się również działalnością pedagogiczną w zakresie śpiewu i emisji głosu.

DR GENNADIY DERKACHOV

DR GENNADIY DERKACHOV

Trener zajęć z informatyki i programowania. Prowadzi zajęcia przygotowujące do konkursu MiniLogia. Uczy języka programowania Python. Uważa, że zajęcia z programowania mają być ciekawe i interesujące oraz jednocześnie wiedza zdobyta na nich musi być przydatna w dalszym życiu. Potrafi nawet bardzo skomplikowane zagadnienia wyjaśnić w sposób zrozumiały dla każdego. Ma świetny kontakt dziećmi. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.
KATERYNA DERKACHOVA

KATERYNA DERKACHOVA

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi głównie zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Studentka Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka. Interesuje się kulturą irlandzką oraz orientalną. Wraz z zespołem tańca Damhsa Alainn występuje na festiwalach celtyckich, a wolnym czasie śpiewa. Interesuje się wszelkimi zjawiskami fizycznymi i funkcjonowaniem ludzkiego mózgu.
Gabriela Dudek

Gabriela Dudek

Trenerka matematyki. Prowadzi przygotowania dzieci i młodzieży do egzaminu ósmoklasisty oraz matury. Studentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości na Uniwersytecie Warszawskim. Zainteresowana głównie architekturą czy podróżowaniem. W wolnych chwilach lubi obejrzeć dobry film lub serial.

ALEKSANDRA DZIADOŃ

ALEKSANDRA DZIADOŃ

Prowadzi zajęcia z języka angielskiego w ramach przygotowań do egzaminu ósmoklasisty grupowo i indywidualnie. Za najlepszą metodę nauki języka uważa używanie go na co dzień – bez względu na to, czy czasami jakiegoś słówka brakuje. Zachęca uczniów do wyzbycia się strachu przed pomyłkami, bo to dzięki nim można najwięcej zapamiętać. W wolnym czasie sama szlifuje swoje umiejętności, zagłębiając literaturę amerykańską w oryginale oraz kończy studia medyczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

EWA DZIKOWSKA

EWA DZIKOWSKA

Trenerka kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych i warsztatów z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży. Swoją przygodę z ludźmi zaczęła w trakcie studiów, pracując jako nauczyciel w przedszkolu. Po skończeniu studiów pracowała jako lektor języka angielskiego z dziećmi. Ważne jest dla niej poznanie każdego dziecka, tego, co jest dla niego ważne i co mu może pomóc się szybciej uczyć, a także rozwijać. Gra na gitarze, należy do grupy teatralnej. Absolwentka pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej.
AGNIESZKA FLACZYŃSKA

AGNIESZKA FLACZYŃSKA

Trenerka zajęć z języka polskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Studentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Uważa, że każde dziecko potrzebuje wsparcia w samorozwoju. Stara się utrzymać zajęcia w przyjaznej atmosferze, wplatając w lekcje różnego rodzaju gry. Stawia na indywidualne podejście do ucznia. Uwielbia podróże, przez które poznaje inne kultury. Interesuje się mitologią starożytnych cywilizacji. W wolnym czasie pisze opowiadania i wiersze.

FILIP JAGODZIŃSKI

FILIP JAGODZIŃSKI

Trener matematyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do matury na poziomie podstawowym i egzaminu ósmoklasisty oraz korepetycje indywidualne dla licealistów i uczniów szkół podstawowych. Uważa, że dobry kontakt z uczniem i swobodna atmosfera połączona z dyscypliną pozwalają na komfortową i zarazem efektywną naukę. Wolny czas poświęca rozwijaniu swoich umiejętności marketingowych. Jest studentem Zarządzania Informacją na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Artur Jarosz

Artur Jarosz

Studiuje na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach nauczania z matematyki i fizyki. W procesie dydaktycznym stawia na elastyczność i współpracę z uczniem. Polega na metodystycznym, wieloetapowym podejściu do ucznia i wie, że nawet brak nadzwyczajnych umiejętności u człowieka nie odbiera mu możliwości do osiągania satysfakcjonujących wyników, pod warunkiem włożenia wysiłku w to, do czego się dąży. Prywatnie żeglarz i pasjonat literatury.

Ewelina Jaślar

Ewelina Jaślar

Trenerka języka polskiego i lektorka języka angielskiego. Tłumaczka, także symultaniczna, copywriterka, autorka artykułów i wywiadów. Od 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, pomagając im się rozwijać i zdobywać wiedzę. W szkołach językowych uczyła języka angielskiego i polskiego. Jej ciepło i cierpliwość są wsparciem dla uczniów. Absolwentka Studium Literacko-Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim i Kulturoznawstwa SWPS. Przez kilka lat pracowała w mediach (TVN, TVP2, TVP Kultura, TVP Rozrywka, Endemol), a także dla Festiwalu Wibracje. Pasjonuje ją psychologia pozytywna, taniec intuicyjny, śpiew, mindfulness, poezja.

ANNA KALWA-ABRAMEK

ANNA KALWA-ABRAMEK

Trener zajęć z języka angielskiego. Nauczyciel angielskiego i geografii z wieloletnim stażem. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej. Prowadzi zajęcia korepetycyjne oraz przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty. Pozytywnie nastawiona do świata, cierpliwa i empatyczna. Uważa, że wszystkiego można się nauczyć, trzeba tylko chcieć i dużo ćwiczyć. Lubi podróże, zwierzęta i książki. Absolwentka filologii angielskiej.

AGNIESZKA KOWALIW

AGNIESZKA KOWALIW

Egzaminator Mazowieckiej Komisji Egzaminacyjnej. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Nauczyciel dyplomowany z 20 letnim stażem pracy. Praca z dziećmi i młodzieżą to jej pasja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, obecnie pracuje w szkole międzynarodowej. Absolwentka filologii polskiej i historii. Prywatnie mama dwóch studiujących córek, kapitan jachtowy i motorowodny, instruktor karate kyokushinkai w stopniu mistrzowskim.
Dawid Krawczyk

Dawid Krawczyk

Prowadzi zajęcia z matematyki w ramach przygotowań do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że matematyka wyjątkowo ciekawa, ponieważ znajduje się w każdym aspekcie naszego życia. Zachęca uczniów do odkrywania korzyści związanych z popełnianiem błędów, ponieważ to właśnie one pozwalają na lepsze zapamiętywanie. Obecnie studiuje informatykę stosowaną.

RENATA KRUPA

RENATA KRUPA

Doktor nauk humanistycznych, ukończyła Uniwersytet Łódzki. Uczy języka polskiego w szkole podstawowej i liceum, a praca z dziećmi i młodzieżą jest jej pasją. Przez wiele lat zdobywała też doświadczenie jako egzaminator egzaminu gimnazjalnego. Współpracuje z czasopismami literackimi i metodycznymi dla nauczycieli, redagując artykuły i dokonując korekty. W wolnym czasie biega, podróżuje oraz rozwija zainteresowania teatralne i taneczne.
Karol Krzymkowski

Karol Krzymkowski

Trener matematyki i fizyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do matury i egzaminu ósmoklasisty oraz korepetycje indywidualne dla licealistów i uczniów szkół podstawowych. Na swoich lekcjach ceni sobie aby uczeń brał w nich czynny udział. Jest zwolennikiem jak największego zmotywowania podopiecznego do pracy. Wolny czas poświęca na programowaniu oraz sportach drużynowych. Student Zarządzania Informacją na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Anna Kwasigroch

Anna Kwasigroch

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi głównie zajęcia indywidualne przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz do matury. Studentka Politechniki Wrocławskiej o kierunku Automatyka Przemysłowa. Już od czasów liceum pomagała bliskim w nauce matematyki, a w Pracowni kontynuuje swoją drogę z nauczaniem. Jest osobą bardzo cierpliwą a podczas zajęć utrwala dotychczas zdobytą wiedzę. W przystępny sposób tłumaczy matematyczne problemy tak, aby świetnie przygotować się do bieżących lekcji oraz na sprawdziany.

KATARZYNA MAIK

KATARZYNA MAIK

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i korepetycyjne zajęcia indywidualne dla uczniów szkoły podstawowej. Uwielbia wszechstronność matematyki, którą możemy zauważyć w każdej dziedzinie naszego życia. Na co dzień studiuje na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach jeździ na rolkach i podróżuje.
KATARZYNA MATYS

KATARZYNA MATYS

Trenerka zajęć z matematyki. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej i liceum. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, konkursowe a także przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Uważa, że w matematyce najważniejsza jest umiejętność logicznego myślenia. Na zajęciach stawia na indywidualne podejście do każdego ucznia. Abolwentka inżynierii biomedycznej na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, sekretarz Koła Naukowego Aparatury Biomedycznej i członek Studenckiego Koła Naukowego Biomechaniki i Inżynierii Biomedycznej Biomech.
DOMINIKA MENDROK

DOMINIKA MENDROK

Trenerka warsztatów rozwojowych. Prowadzi warsztaty dla młodzieży w zakresie efektywnego uczenia się. W wolnym czasie zajmuje się działalnością psychoedukacyjną w podstawówkach i liceach dotyczącą tematów depresji, asertywnej komunikacji, stresu oraz poczucia własnej wartości. W relacji z młodzieżą kieruje się nastawieniem na ich poznanie, identyfikacji potrzeb a następnie motywowaniem do dalszego rozwoju. Swoją przyszłość wiąże z zawodem psychologa i nauczaniem innych, a następnie z terapią poznawczo-behawioralną. Studentka ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Łódzkim.
MAŁGORZATA MICHNO

MAŁGORZATA MICHNO

Trenerka zajęć z języka polskiego. Od kilkunastu lat pracuje w szkole. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 10-15 lat. Jest nauczycielką pełną pasji, która świat literatury i języka polskiego pokazuje, sięgając po niekonwencjonalne metody. Lubi swoją pracę, bo każdy dzień przynosi coś zaskakującego. Dba o to, aby uczniowie nauczyli się wszystkiego, co jest niezbędne nie tylko na egzaminie, ale i w czasie dalszej nauki. Pełna energii i zaangażowana w różne projekty aktywizujące młodych ludzi do działania. Pasjonuje ją film, teatr i podróże. Absolwentka filologii polskiej i dziennikarstwa.
MARTA MŁYNARCZYK

MARTA MŁYNARCZYK

Trenerka zajęć z matematyki. Na co dzień pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz przygotowuje gimnazjalistów i maturzystów do egzaminów państwowych. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ośmioklasisty. Uważa, że matematyka nie jest trudna. W swojej pracy kieruje się cierpliwością i indywidualnym podejściem do ucznia.
KINGA MOSKAL

KINGA MOSKAL

Trener matematyki. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i korepetycyjne zajęcia indywidualne dla uczniów szkoły podstawowej. Przygotowuje również materiały edukacyjne. W swojej pracy bardzo ceni kontakt z uczniem i stara się jak najlepiej zmotywować go do systematycznej i przyjemnej pracy z matematyką. Pasjonują ją języki obce. Wolny czas poświęca na kino, teatr i muzykę. Studentka Zarządzania Finansami i Rachunkowości na Uniwersytecie Warszawskim.
Martyna Palesa

Martyna Palesa

Trenerka zajęć z języka angielskiego. W pracowni głównie zajmuje się przygotowaniem do egzaminu ósmoklasisty. Pasję związaną z językiem angielskim rozwijała od dziecka, zawsze lubiła uczyć się nowych słówek i zagłębiała się w tajemnicę krajów anglojęzycznych. Studiuje geologię, w wolnych chwilach lubi spędzać czas na czytaniu książek oraz rozwiązywaniu krzyżówek.

RAFAŁ PAWEŁEK

RAFAŁ PAWEŁEK

Trener zajęć z matematyki. Pasję matematyką odkrył już w szkole podstawowej, pierwszych korepetycji udzielał już jako gimnazjalista. Posiada na swoim koncie liczne sukcesy w konkursach matematycznych, m. in. 5 wyników bardzo dobrych w Kangurze matematycznym, dwukrotny tytuł finalisty olimpiady gimnazjalnej z matematyki oraz uczestnictwo w finale w Powszechnym Internetowym Konkursie dla Uczniów Szkół Średnich z Matematyki Politechniki Warszawskiej. Uważa, że aby zaciekawić matematyką, kluczowe jest pokazywanie jej praktycznego/codziennego zastosowania. W wolnym czasie uwielbia grać w gry planszowe, karciane oraz strategiczne, bo właśnie w nich matematyczne podejście pomaga przechylać szalę zwycięstwa na naszą stronę. Student matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
MAGDALENA PERZANOWSKA

MAGDALENA PERZANOWSKA

Trener zajęć z matematyki i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 6-15 lat. Jest studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych oraz posiada ukończony kurs zabaw pedagogicznych. Jest osobą bardzo ciepłą i pogodną a jednocześnie wymagającą. W swojej pracy często sięga po metody rozwijania zdolności matematycznych przez zabawę, co szczególnie się sprawdza w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym jak i w pracy z dziećmi starszymi, gdyż zabawa jest najlepszą forma zachęcenia oraz zainteresowania dziecka przedmiotem.
Maria Piaskowska

Maria Piaskowska

Trener języka polskiego w ramach zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Od wielu lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metody aktywizujące. W wolnym czasie jeździ na rowerze, czyta książki i uczy się języka angielskiego. Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Katarzyna Pierzchlewicz

Katarzyna Pierzchlewicz

Trener zajęć z matematyki. Pracuje z uczniami szkoły podstawowej i pomaga przygotować się im do egzaminu ósmoklasisty jak i w regularnej nauce. Uważa, że każdy jest w stanie nauczyć się matematyki tylko wystarczy trochę cierpliwości ze strony ucznia i nauczyciela. Całkowicie rozumie, że dla jednych matematyka to nic trudnego, a dla innych to czarna magia, której nie sposób zrozumieć. Już w liceum zaczęła prowadzić korepetycje z matematyki. Obecnie studiuje psychologię.

Stefan Podgłód

Stefan Podgłód

Trener zajęć z matematyki i fizyki. Pracuje z dziećmi z szkol podstawowych i liceów. W pracy z uczniami najbardziej stawia na zrozumienie problemu i rozwiązanie go niż szybkie znalezienie odpowiedzi. Uważa, ze fizyka i matematyka nie są trudne, ale trzeba znaleźć w nich piękno. Absolwent uczelni w Anglii (na poziomie inżyniera) i Austrii (na poziomie Magistra) z mechatroniki samochodowej. Prywatnie pasjonuje się motoryzacja i żeglarstwem.

AGNIESZKA POPOWICZ

AGNIESZKA POPOWICZ

Lektorka języka angielskiego. Absolwentka Wydziału Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje jako lektorka od prawie 10 lat. Na co dzień prowadzi zajęcia z uczniami w każdym wieku, od przedszkolaków po seniorów. Przygotowuje również do egzaminów. Tworzy programy nauczania i prowadzi szkolenia metodyczne w zakresie efektywności, dynamiczności i urozmaicania zajęć. Oprócz oczywistego zamiłowania do języka interesuje się psychologią, pedagogiką i uwielbia książki o tematyce medycznej i kryminały.
KAROLINA PRUS-WIRZBICKA

KAROLINA PRUS-WIRZBICKA

Prowadzi w Pracowni zajęcia rozwojowe dotyczące głównie efektywnego uczenia się dla dzieci i metodyczne dla nauczycieli. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole, studentami, nauczycielami i rodzicami. Uważa, że to gotowość dziecka powinna wyznaczać granice, czego się może ono uczyć, a nie programy nauczania. Dostosowuje narzędzia do uczniów, by odpowiadały na ich potrzeby rozwojowe. Wychowawczyni montessoriańska, trenerka i prowadząca zajęcia na uczelni. Na co dzień pracuje na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów pedagogiki.
Katarzyna Raczek

Katarzyna Raczek

Trenerka j. angielskiego

Studentka stomatologii i genetyki pasjonująca się nauką języków obcych. Korepetycje prowadzi od 4 lat. Obecnie w Pracowni jest korepetytorką języka angielskiego na każdym poziomie, jednak uczy również z powodzeniem języka hiszpańskiego.

MICHAŁ SADOWSKI

MICHAŁ SADOWSKI

Trener zajęć z języka polskiego. Prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autor wielu materiałów edukacyjnych wykorzystywanych na zajęciach w Pracowni. Na co dzień nauczyciel języka polskiego, informatyki i robotyki w szkole podstawowej oraz liceum, posiada również doświadczenie w pracy w szkole policealnej i ze studentami. Absolwent filologii polskiej, kulturoznawstwa oraz informatyki UŁ, a także słuchacz studiów doktoranckich z zakresu literatury. Oprócz języka polskiego i nauczania, kocha podróże, które realizuje dzięki wymianom studenckim i unijnym oraz prywatnym wyjazdom w czasie wolnym. Do nietypowych zainteresowań zalicza jogę oraz Eurowizję.
KATARZYNA SOBIERAJ

KATARZYNA SOBIERAJ

Trenerka zajęć z języka polskiego, prowadzi grupy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz zajęcia indywidualne z licealistami i maturzystami. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, studiowała również dziennikarstwo. Od lat pracuje w międzynarodowym wydawnictwie dla dzieci i młodzieży. W szczególności pasjonuje się nauczaniem pisania, efektywnego czytania i przełamywaniem barier językowych u uczniów. Prywatnie pasjonatka Francji i kultury francuskiej, którą z zapałem studiuje podczas podróży do ojczyzny Asteriksa i Obeliksa.
ANNA STACHOWICZ

ANNA STACHOWICZ

Trenerka zajęć z języka polskiego. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i zajęcia do testu predyspozycji językowych. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Najbardziej na świecie lubi ludzi – słuchać ich, obserwować, rozmawiać z nimi. Zajęcia są dla niej możliwością spotkania z drugim człowiekiem. Wieloletnie doświadczenie współpracy z Pracownią oraz nieustanne zainteresowanie kwestiami edukacji sprawia, że jej zajęcia są ciekawe, przyjemne i bogate merytorycznie. Wobec uczniów ma nieprzebrane pokłady cierpliwości i nigdy nie odpuszcza, bo wie, że każdy jest w stanie rozwinąć swoje umiejętności językowe, nauczyć się swobodnie pisać czy wypowiadać. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym, które są dla niej nieustannym źródłem inspiracji.

KATARZYNA STEC

KATARZYNA STEC

Trener zajęć z matematyki. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty oraz indywidualne korepetycje z matematyki.Obecnie studiuje telekomunikacje na wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Matematyka od zawsze znajdowała się na jej liście ulubionych przedmiotów i ma nadzieję, że będzie mogła sprawić, iż znajdzie się ona również na liście ulubionych przedmiotów jej uczniów. Albo przynajmniej na liście “dzięki Kasi, do zniesienia” ;). W wolnym czasie lubi śpiewać lub grać w koszykówkę.
KAROLINA SZCZYGIELSKA

KAROLINA SZCZYGIELSKA

Trenerka zajęć z matematyki. Jej przygoda z korepetycjami rozpoczęła się rok temu. Obecnie, będąc na drugim roku studiów na Politechnice Wrocławskiej na kierunku automatyka, ma nie tylko solidne podstawy, ale także wiedzę na poziomie akademickim. Cierpliwość, zrozumienie i indywidualne podejście do każdego ucznia sprawiają, że matematyka przestaje być straszna. Znajduje różnorodne sposoby na przekazywanie informacji, dopasowane do unikalnych potrzeb każdego ucznia. Poza pasją do matematyki, ma również miłość do książek fantasy oraz ciekawostek historycznych.

ANNA SZUSTER-CHOJNACKA

ANNA SZUSTER-CHOJNACKA

Trenerka zajęć z języka polskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i matury. Autorka materiałów edukacyjnych z poslkiego. Uczy „od zawsze”, obecnie pracuje w niepublicznej szkole podstawowej. W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i unikanie utartych schematów. Po pracy nałogowo pochłania książki. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i psychologii w SWPS.
Alicja Szymańska

Alicja Szymańska

Trenerka zajęć z języka polskiego. Studentka czwartego roku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej Wydziału Pedagogicznego oraz logopedii ogólnej i klinicznej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczyciel gry na gitarze klasycznej oraz wychowawca na obozach. Prywatnie śpiewa w chórze i dużo czyta, w szczególności książki o rozwoju osobistym i kryminały. Zwolennik Porozumienia bez przemocy oraz Pozytywnej dyscypliny.

Jegor Zajarniuk

Jegor Zajarniuk

Jest studentem kierunku automatyka i robotyka. Od kilku lat pomaga uczniom z przygotowaniem do sprawdzianów oraz egzaminów z fizyki i matematyki, a współpracę z Pracownią z Oknem na Świat rozpoczął rok temu. Na co dzień pracuje z robotyką przemysłową, a w wolnych chwilach udziela się w organizacjach pozarządowych i zajmuje się fotografią. Fizykę tłumaczy na praktycznych przykładach i chętnie pomaga w zrozumieniu matematyki.

Dorota Wiścicka

Dorota Wiścicka

Realizuje zajęcia z matematyki w zakresie przygotowania do egzaminu ósmoklasisty i matury. Cierpliwy i empatyczny nauczyciel z ponad trzydziestoletnim stażem w nauczaniu matematyki, informatyki i statystyki. Uważa, że idealny nauczyciel powinien być mądry, bystry, stanowczy, budzący respekt, ale jednocześnie przyjacielski i otwarty na potrzeby i sugestie swoich uczniów. Twierdzi, że kluczem do sukcesu w nauczaniu jest umiejętność dotarcia do umysłów swoich uczniów i zrozumienie ich toku myślenia. Ukończyła Politechnikę Warszawską na Wydziale Inżynierii Lądowej, a także studia podyplomowe w zakresie informatyki na Politechnice Świętokrzyskiej. Posiada uprawnienia pedagogiczne, a w zakresie zdalnego nauczania nabywała wiedzę i umiejętności na Herriot–Watt University w Edynburgu. Pasjonuje ją historia Wielkiej Brytanii, kultura Japonii oraz malarstwo współczesne.

Zofia Żak

Zofia Żak

W Pracowni prowadzi zajęcia z matematyki przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Lubi rozumieć otaczający ją świat, a umożliwia to jej matematyka. Uważa, że do ucznia najłatwiej dotrzeć używając odpowiedniego języka i skojarzeń, a nie zmuszając do „wykuwania” sposobów na pamięć. Na co dzień studiuje fizykę na Uniwersytecie Warszawskim. Ma doświadczenie w pracy z młodzieżą jako wychowawca na obozach. Lubi aktywny wypoczynek – góry, kajaki, rowery, a także literaturę i języki.

Skontaktuj się z nami

tel: 730 125 606biuro@okno.edu.pl