Nasze wartości to: partnerstwo, rozwój i jakość.




Nasze działania kierujemy zarówno do dzieci i młodzieży jak i osób dorosłych. Wszystkie projekty mają na celu rozwój kompetencji interpersonalnych oraz poszerzenie możliwości zawodowych.

Marta Hendzel
Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

Beata Strożek
Kierownik ds administracyjno-biurowych Pracowni.

Amelia Babula
Trenerka i psycholog

Dr Anastasiya Derkachova
Trenerka zajęć z matematyki i fizyki.

Monika Żygadło
Trenerka, pedagog i andragog.
Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych oraz warsztaty w obszarze rozwoju umiejętności miękkich m.in. z efektywnego uczenia się, integruje klasy i uczy współpracy w grupie. Zajmuje się również edukacją antydyskryminacyjną. Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi. Jej energia i uśmiech to niezbędny element profesjonalizmu, jaki gwarantuje w pracy. Przez lata zajmowała się organizacją Festiwalu Nauki w Warszawie. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika ogólna (specjalność: andragogika) i członek nadzwyczajny Polskiego Towarzystwo Psychologicznego. Absolwentka studiów podyplomowych edukacji seksualnej na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

KINGA SAMSEL
Trenerka zajęć z języka polskiego.
Kateryna Derkachova
Trenerka zajęć z matematyki. Studentka Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka. Interesuje się kulturą irlandzką oraz orientalną. Wraz z zespołem tańca Damhsa Alainn występuje na festiwalach celtyckich, a wolnym czasie śpiewa. Interesuje się wszelkimi zjawiskami fizycznymi i funkcjonowaniem ludzkiego mózgu.
Jagoda Patkowska
Martyna Wyrobek
Lektorka zajęć z języka angielskiego. W liceum szkoliła swoje umiejętności językowe w Kaplan International Colleges w Londynie. W naszej szkole prowadzi kursy tradycyjne i przygotowujące do egzaminów językowych Cambridge oraz lekcje indywidualne. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Uśmiechnięta, kreatywna i pełna energii, którą czerpie z lekcji z dziećmi. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim na wydziale Warsaw International Studies in Psychology. W wolnym czasie i tańczy, co jest jej ogromną pasją.
Maria Autowicz
Ines Krakowiak-Król
Trenerka zajęć z języka angielskiego. Absolwentka psychologii na WISP, która swoje życie spędziła w Kanadzie. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Pomaga w bieżącym materiale szkolnym oraz przygotowuje uczniów do egzaminów Cambridge. Lubi swoją pracę z której czerpie dużo pozytywnej energii i przekazuje ją uczniom.
Anna Seretny
Trenerka zajęć z języka angielskiego oraz warsztatów rozwojowych. Prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla osób w każdym wieku oraz treningi dla młodzieży i dorosłych, wspierając ich w rozwijaniu umiejętności społecznych i radzeniu sobie z agresją. Jest magistrem psychologii i certyfikowanym trenerem Treningu Zastępowania Agresji ART. Uwielbia pracę warsztatową, zwłaszcza gdy może pomóc rozwinąć potencjał ludzki i zmotywować do zmiany.
Joanna Barej
Trenerka zajęć z testu predyspozycji językowych oraz języka polskiego w ramach przygotowania do egzaminu ósmoklasisty. Absolwentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, animator społeczno-kulturowy. Z zamiłowania muzyk i krawcowa uwielbiająca gry planszowe. W pracy z dziećmi i młodzieżą lubi zabawy plastyczne i rozwijające kreatywność. Wierzy, że każdy może posiąść dowolną umiejętność, jeśli tylko chce i jest gotowy nad nią popracować.
Magdalena Perzanowska
Trener zajęć z matematyki i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 6-13 lat. Jest studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych oraz posiada ukończony kurs zabaw pedagogicznych. Jest osobą bardzo ciepłą i pogodną a jednocześnie wymagającą. W swojej pracy często sięga po metody rozwijania zdolności matematycznych przez zabawę, co szczególnie się sprawdza w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym (klasy I-III szkoły podstawowej) jak i w pracy z dziećmi starszymi, gdyż zabawa jest najlepszą forma zachęcenia oraz zainteresowania dziecka przedmiotem.
Paulina Jeżewska
Yana Smitska
Trenerka zajęć z języka angielskiego i studentka ostatniego roku psychologii w języku angielskim Warsaw International Studies in Psychology, na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją przyszłośc wiąże z zawodem neuropsychologa. Na co dzień pracuje z dziećmi w każdym wieku, pomagając zarówno w bieżącym materiale szkolnym, jak i przygotowując do egzaminów Cambridge. W wolnym czasie uwielbia oglądać filmy, czytać książki i spędzać czas z przyjaciółmi.
Ewa Dzikowska
Dr Gennadiy Derkachov
ALEKSANDRA KUSZTYKIEWICZ - FEDUREK
Doktorantka na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka europeistyki oraz prawa finansowego i skarbowości na UW. W wolnych chwilach intensywnie rozwija swoje kompetencje dydaktyczne czego wyrazem jest uzyskanie tytułu Certyfikowanego Trenerka Nauki. Posiada przekrojowe doświadczenie w pracy ze studentami uczelni wyższych jak i uczniami szkół podstawowych oraz liceów. Na co dzień pracuje nad swoja rozprawą doktorską badając meandry unijnej polityki zwalczania nadużyć finansowych. Prywatnie pasjonatka gór i podróżowania. W Pracowni prowadzi kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego
Magdalena Szczypińska
Nauczycielka mianowana języka polskiego. Trenerka zajęć z testu predyspozycji językowych, języka polskiego w ramach przygotowania do egzaminu ósmoklasisty, oraz warsztatów rozwojowych. W pracy dydaktycznej najbardziej ceni współdziałanie, współodpowiedzialność za proces, przekazywanie inicjatywy uczniowi. Największym wyróżnieniem jest dla niej funkcja opiekuna samorządu uczniowskiego, którą z wyboru uczniów pełni od 4 lat. Angażuje się w akcje związane z prawami człowieka, tolerancją, wielokulturowością, edukacją globalną. Koordynuje międzynarodowe wymiany młodzieżowe. Ma doświadczenie w prowadzeniu kółka teatralnego, szkolnej gazetki, nauczaniu języka polskiego obcokrajowców. Uczniowie mówią o niej, że zaraża uśmiechem i pozytywną energią. Praktykuje ocenianie kształtujące i metody aktywizujące. Stale poszukuje nowych rozwiązań do wykorzystania na swoich zajęciach. Dba o ruch, śmiech, zabawę.
Katarzyna Łuka
Małgorzata Karczmarczyk-Godlewska
Małgorzata Michno
Katarzyna Matys
Anna Opalińska
Trenerka zajęć z języka polskiego , testu predyspozycji językowych i studentka filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W swoich studiach najbardziej lubi zagadnienia językoznawcze, takie jak historia czy kultura języka polskiego, ale literatura (szczególnie twórczość Gombrowicza) też zajmuje ważne miejsce w jej sercu. W wolnych chwilach często sięga po kryminały lub filmy psychologiczne. Od kilku lat prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci i młodzieży, pomagające zrozumieć wszystkie zawiłości polszczyzny. W nauczaniu ważne jest dla niej, aby zrozumieć ucznia i być przez niego zrozumianym. Jej celem jest mówić łatwo o rzeczach zwykle niełatwych, dlatego na jej lekcjach można liczyć na sporą dawkę humoru i dobry nastrój.
Marta Młynarczyk
Rafał Pawełek
Elżbieta Ostaficzuk
Anna Stachowicz
Daria Seroczyńska
Lektorka zajęć z języka angielskiego. Od 10 lat pracuje z dziećmi ? głównie w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wspiera również innych lektorów pracujących z dziećmi szkoląc ich, nadzorując ich pracę i tworząc pomysły na zajęcia. Zarówno dzieci jak i nauczyciele uwielbiają jej entuzjazm i zaangażowanie. Ona sama najwięcej energii czerpie z pracy z dziećmi. Absolwentka filologii angielskiej na UW i psychopedagogiki kreatywności na APS. W godzinach porannych pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w przedszkolu językowym.
Anna Szuster-Chojnacka
Jan Burbicki
Trener zajęć z matematyki. Student matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Doświadczenie w nauczaniu zdobył już na początku studiów. Z pasją i energią prowadzi zajęcia, słucha i stara się rozumieć sposób myślenia swoich uczniów. Czerpie satysfakcję z sukcesów uczestników. Poza matematyką pasjonuje go informatyka i budowanie układów scalonych. Wielki fan wszelkich sportów i szeroko rozumianej aktywności fizycznej.
Patryk Wojciechowski
Lektor zajęć z języka angielskiego. W Pracowni prowadzi zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, egzaminów Cambridge i VCC. W swojej pracy łączy zabawę i humor z systematycznością i porządkiem. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie nauczania języków obcych. Obecnie studiuje kolejny kierunek w zakresie tłumaczeń.
AGNIESZKA KOWALIW
Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Nauczyciel dyplomowany z 20 letnim stażem pracy. Egzaminator Mazowieckiej Komisji Egzaminacyjnej. Praca z dziećmi i młodzieżą to jej pasja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, obecnie pracuje w szkole międzynarodowej. Absolwentka filologii polskiej i historii.
Michał Sadowski
Maja Ziółkowska
Trenerka zajęć z chemii, biologii i matematyki. Pracę z dziećmi rozpoczęła jako animatorka, a od lat prowadzi korepetycje i pomaga w zrozumieniu zawiłości pomiędzy wodorotlenkami, a kwasami oraz czym różni się prosta od półprostej. W Pracowni przygotowuje dzieci do konkursów kuratoryjnych oraz do egzaminów państwowych. Wolny czas spędza aktywnie, czyta książki i próbuje nowych rodzajów herbat.
Aleksander Senderowski
Trener zajęć z matematyki, fizyki i chemii. Student Technologii Chemicznej na Wydziale Chemicznym Politechniki Warszawskiej. Zapalony pasjonat szeroko pojętych nauk ścisłych, laureat i finalista wielu konkursów na wszystkich etapach edukacji. Chęć przekazywania wiedzy upodobał w korepetycjach, których udziela już od czasów liceum. Poza nauką jego drugim głównym zajęciem jest Samorząd Studentów ? na uczelni spędza większość swojego czasu i zna ją jak własną kieszeń. Jeśli go tam nie ma, to pewnie jest na drugim końcu Polski lub Europy, bo uwielbia też podróże, najbardziej te spontaniczne.
Damian Kmita
Trener zajęć z matematyki, student Międzykierunkowych Studiów Ekonomiczno-Matematycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Już od czasu liceum pomagał znajomym oraz młodszym kolegom zrozumieć oraz polubić matematykę. Jest cierpliwy oraz uważa, że dobre wytłumaczenie materiału oraz systematyczność, to klucze do sukcesu. Największą radość podczas nauki sprawia mu moment, w którym uczeń umie rozwiązać całe zadanie i wszystko jest dla niego zrozumiałe. W wolnym czasie nie odmawia znajomym spotkań, ale lubi również popływać lub pograć w tenisa ziemnego.
Ewa Zaniewicz-Kowalczuk
Trenerka zajęć z matematyki. Nauczycielka z 20-letnim stażem pracy, obecnie pracująca jako nauczyciel matematyki w szkole podstawowej. Absolwentka Wydziału Chemiczno-Matematycznego Akademii Podlaskiej na kierunku matematyka oraz studiów podyplomowych Fizyka z Astronomią na Uniwersytecie Warszawskim. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach o różnorodnej tematyce. Jest czynnym egzaminatorem. Przez wiele lat pełniła funkcję egzaminatora egzaminu gimnazjalnego, aktualnie jest certyfikowanym egzaminatorem egzaminu ósmoklasisty. W swojej pracy stawia na zrozumienie poznawanych treści oraz pracę zespołową.
Wojciech Trzewiczyński
Trener zajęć z matematyki i fizyki, absolwent Politechniki Warszawskiej. Prowadzi zajęcia przygotowujące dzieci do egzaminu ósmoklasisty, konkursu kuratoryjnego z matematyki jak również pomaga ze zrozumieniem bieżącego materiału. Korepetycji zaczął udzielać jeszcze w gimnazjum, objaśniając kolegom aktualne zagadnienia, dlatego doskonale rozumie nie tylko znaczenie wiedzy merytorycznej, lecz także dbanie o atmosferę nauki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zbierał również na studiach, będąc przez 2 lata wolontariuszem Akademii Przyszłości. Zależy mu, aby dzięki jego zajęciom uczeń dostrzegł zależność między materiałem przerabianym w szkole a otaczającym go światem.
Ewa Czajka
trenerka zajęć z matematyki. Absolwentka ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studiuje w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 5 lat prowadzi indywidualne korepetycje z matematyki dla dzieci i młodzieży, a obecnie także kursy dla grup, przygotowujące do matury z matematyki. Przez 4 lata prowadziła drużynę harcerską. W wolnym czasie organizuje wyjazdy w góry, spływy kajakowe, wyjścia do teatru. Ostatnio jej największą przygodą są wyjazdy do południowej Afryki.
Aneta Wilczek
Trenerka zajęć z języka polskiego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia polska specjalność logopedia. Od 11 lat pracuje w szkole podstawowej jako nauczyciel języka polskiego. Przygotowuje uczniów do różnych olimpiad i konkursów, w których osiągają sukcesy. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem. Uczestniczy w licznych szkoleniach w zakresie nowoczesnych metod nauczania organizowanych przez Szkołę Edukacji i WCIES. Uczy cudzoziemców języka polskiego jako obcego. Jest certyfikowanym egzaminatorem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.
Anna Brzezińska
absolwentka filologii angielskiej KUL i posiadaczka prestiżowego dyplomu CELTA. W Pracowni zajmuje się wsparciem metodycznym kursów z języka angielskiego. Doświadczenie zdobywała zarówno w szkołach w Polsce, pracując w dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, jak również za granicą (Wielka Brytania i Hiszpania). Jej pasjami są języki obce oraz neurodydaktyka. W wolnym czasie dużo czyta, uczy się hiszpańskiego, gotuje i pływa.
Justyna Kamińska
Trenerka zajęć z języka angielskiego. Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale WISP-Warsaw International Studies in Psychology. Absolwentka dwujęzycznego liceum im.Mikołaja Kopernika w Warszawie oraz aktywna uczestniczka Model United Nations- stymulacji obrad ONZ. Legitymowana instruktorka windsurfingu, co pokazuje, że swoje pasje wiąże z pracą zawodową. Czas wolny poświęca czytaniu książek oraz muzyce.
Emilia Banaszak
Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć.
Monika Parkita
Nauczyciel dyplomowany z 23 – letnim stażem pracy pedagogicznej. Absolwentka filologii polskiej, historii, szkolny doradca zawodowy. Autorka publikacji w czasopismach specjalistycznych oraz innowacji programowo – metodycznej. Wyróżniona tytułem ?Lider innowacyjności w szkole?. Od 2005 roku czynny egzaminator z języka polskiego. Posiada doświadczenie w pracy z uczniami na różnym poziomie edukacyjnym. Obecnie pracuje w liceum ogólnokształcącym.
Agnieszka Baran
Trener zajęć z języka polskiego i testów predyspozycji językowych. Absolwentka filologii polskiej i kulturoznawstwa Europy Środkowo-Wschodniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi zajęcia indywidualne i kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W pracy z dziećmi stawia na szczerość i zrozumienie potrzeb ucznia, a także praktyczne zastosowanie zdobywanej wiedzy. W nauczaniu wykorzystuje gry i zabawy do przyjaznego przyswajania i powtarzania materiału. Za kluczowe w nauce uznaje pytania ?dlaczego?? i ?po co??, które prowadzą do zrozumienia otaczającego nas świata. W czasie wolnym lubi grać w gry planszowe, siatkówkę i pływać kajakiem.
Renata Krupa
Doktor nauk humanistycznych, ukończyła Uniwersytet Łódzki. Uczy języka polskiego w szkole podstawowej i liceum, a praca z dziećmi i młodzieżą jest jej pasją. Przez wiele lat zdobywała też doświadczenie jako egzaminator egzaminu gimnazjalnego. Współpracuje z czasopismami literackimi i metodycznymi dla nauczycieli, redagując artykuły i dokonując korekty. W wolnym czasie biega, podróżuje oraz rozwija zainteresowania teatralne i taneczne.
Jakub Fijałkowski
Trener zajęć z matematyki. Pracuje z uczniami ze szkoły podstawowej pomagając w codziennej nauce, wspiera dzieci również w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty wykorzystując arkusze, autorskie materiały i ćwiczenia. Student Politechniki Warszawskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka. Interesuje się historią, motoryzacją i astronomią. Członek sekcji rakietowej studenckiego koła astronautycznego, w której zajmuje się napędami rakietowymi. W wolnym czasie lubi czytać powieści kryminalne i książki popularnonaukowe na temat wszechświata.
Katarzyna Glinka
Konrad Maliszewski
Agnieszka Popowicz
Marta Drogi
Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.
Poza Pracownią aktywnie działa społecznie, prowadzi szkołę językową (a właściwie unschool) dla dorosłych, gdzie z uporem maniaka leczy język z kompleksów za pomocą śmiechu, gier, eksperymentów, dobrej literatury, muzyki i kina.
Prywatnie dużo czyta i tańczy.
Absolwentka filologii polskiej, angielskiej i choreoterapii.
OPINIE
?Moje obie córki uczestniczyły w rożnych zajęciach w Pracowni Okno na Świat – od zajęć indywidualnych po zajęcia grupowe i kursy przygotowujące do egzaminów. Córki bardzo lubią atmosferę Pracowni. Kursy okazały się bardzo przydatne, o czym świadczą wyniki w nauce i zdane egzaminy do bardzo dobrych szkół. Ja jako rodzic jestem pod wrażeniem elastycznego podejścia do klienta. Nierzadko zgłaszałam się w ostatnim momencie albo miałam nietypowe preferencje przy wyborze terminów zajęć, które zawsze Pracownia spełniała. Polecam.”
Joanna Bieniek, mama Hani

?Nasze dziewczynki pobierają lekcje matematyki i fizyki u pani Tatiany już od paru lat. Bardzo sobie cenią jej wiedzę merytoryczną oraz umiejętność tłumaczenia materiału. Obie uważają, że Pani Tatiana potrafi świetnie wytłumaczyć materiał z fizyki i matematyki. Bardzo doceniają jej cierpliwość , otwartość na pytania oraz gotowość do powtórnego tłumaczenia zagadnienia jeżeli jest to konieczne. Podsumowując Pani Tatiana jest osobą świetnie przygotowaną merytorycznie oraz pedagogicznie a dziewczynki będą kontynuować lekcje z Panią Tatianą w przyszłości.”
Ewa Stec

?Maja uczestniczyła w czerwcowych warsztatach efektywnego uczenia się. Mimo, że był to już okres wakacyjny, bardzo chętnie jeździła na zajęcia. Najciekawsze jej zdaniem były informacje na temat planowania i zarządzania czasem oraz radzenia sobie ze stresem. Zdecydowanie przy nadmiarze nauki, umiejętność skoncentrowania się na odpowiednich rzeczach, przedmiotach jest niezwykle przydatna. ?Mam nadzieję, że wiedza , którą zdobyła pomoże jej w nauce, w kolejnym roku szkolnym, tym bardziej, że będzie to trudny eksperymentalny rok dla ósmoklasistów. :-)”
Anna Zeman

Beata Patrzykąt-Owczarek

Agresja nastolatków ? jak ją przewidzieć, jak jej zapobiegać, jak ją rozładować
Coraz częściej dorastająca młodzież szykanuje słabszych kolegów, dopuszcza się aktów przemocy, używa wulgarnego języka.

Czy da się być idealnym rodzicem?
Dzielnica
Rodzica
Dzieci, jeśli chcą, znakomicie zarządzają swoim czasem
Rodzice dzieci i nastolatków często pytają nas, co zrobić, żeby dzieci samodzielnie zabierały się za odrabianie lekcji, sprawnie organizowały swój czas i ustalały kolejność działań. Ale czy dzieci rzeczywiście nie potrafią zarządzać sobą w czasie?

Droga do stacji "dorosłość".

Zamknięte szkoły i przedszkola to dla rodziców wyzwanie wychowawcze.

Jak rozpoznać, że z naszym dzieckiem, zwłaszcza nastolatkiem, dzieje się coś, co powinno nas niepokoić

Poranek RDC: pedagog z Warszawy założycielką szkoły w Kenii

Matematyka i logika w świecie dzieka
Jak pokochać matematykę, za co i czy warto? Gośćmi w audycji ?Mini Eureka? były Marta Hendzel i dr Anastazja Derkaczowa

TV POLSAT - MAMMA MIA! - ODCINEK 118

Egzamin ósmoklasisty. Testy próbne poszły słabo. Na uczniów i rodziców padł blady strach

OPOWIEŚCI ZARZĄDZAJĄCYCH

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Warszawski Dzień: 07.03.2019
(Od 20:33 min)

Agresja nastolatków

Czy naszym dzieciom jest potrzebna edukacja psychologiczna?
LINK DO AUDYCJI (nagranie do osłuchania przez odtwarzacz po lewej stronie artykułu).

Popołudnie RDC: młodzież i radzenie sobie z trudnymi emocjami

Poznaj najbardziej przyjazne dzieciom lokale w Warszawie

Warszawska pedagog i były student PW założyli w Afryce szkołę średnią

Rośnie agresja wśród uczniów. Winni rodzice i szkoła

Mężczyźni częściej niż kobiety mają problem z agresją. Na terapiach przybywa jednak także pań
ZAPISY: