O nas

Krótko o tym, kim jesteśmy, w co wierzymy i jakie jest nasze przesłanie w nauczaniu.

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy zespołem lektorów, nauczycieli i trenerów. Od lat pomagamy dzieciom, młodzieży i dorosłym odnosić sukcesy edukacyjne. Wspólnie rozwijamy się, realizujemy cele i spełniamy marzenia.

Nasze wartości to: partnerstwo, rozwój i jakość.

 

W CO WIERZYMY?

Podstawą naszego działania jest przekonanie mówiące, że możemy działać efektywnie, wykorzystując swój naturalny potencjał, talenty i pasje. Wiemy, że sposób myślenia determinuje to czy, jak i w jakim tempie osiągamy sukcesy. Stąd wspólnym mianownikiem wszystkich naszych zajęć jest zmiana postrzegania swoich możliwości. Cały proces wspierania w zmianie wyznaczany jest przez cztery etapy, którymi się kierujemy prowadząc zajęcia.

 

 

CZYM SIĘ KIERUJEMY?

Zobacz siebie

Zobaczyć siebie, to ujrzeć siebie po zmianie, w nowym wydaniu. Dopiero kiedy będziemy mieli wyraźny obraz swojej osoby i będziemy wiedzieli, czego chcemy, będziemy mogli wyznaczyć cele.

Uwierz w siebie

By uwierzyć w siebie, konieczne jest ujrzenie siebie tu i teraz, określenie miejsca, w którym jesteśmy, określenie wszystkich naszych zasobów, ale przede wszystkim docenienie swoich atutów i talentów.

Oderwij się

Oderwać się, to znaczy rozpocząć działanie. To rozwijanie potrzebnych umiejętności i poszerzanie zasobów, dzięki którym osiągniemy nasz cel.

Złap równowagę

Złapanie równowagi jest niezbędne do tego, by efekty naszych działań były trwałe. Złapanie równowagi jest możliwe dzięki wykorzystaniu nowych umiejętności w praktyce i radości z sukcesu.

PROJEKTY EDUKACYJNE

Angażujemy się w wiele projektów edukacyjnych podejmując współpracę ze szkołami, placówkami edukacyjnymi, instytucjami publicznymi oraz prywatnymi firmami.

Nasze działania kierujemy zarówno do dzieci i młodzieży jak i osób dorosłych. Wszystkie projekty mają na celu rozwój kompetencji interpersonalnych oraz poszerzenie możliwości zawodowych.

 

NASZA KADRA

Marta Hendzel

Marta Hendzel

Pomysłodawca i twórca Pracowni z Oknem na Świat. Trener, pedagog, mentor.

Prowadzi warsztaty rozwojowe w obszarze umiejętności psychospołecznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W ramach wszystkich prowadzonych zajęć, pomaga wejść w dorosły świat z poczuciem pewności siebie i wiary w swoje możliwości. Wierzy, że wsparcie w rozwoju od najmłodszych lat pomaga w osiąganiu dalszych sukcesów. Szkoli również nauczycieli z tego, jak zarządzić grupą i efektywnie się komunikować. Swoje doświadczenie zdobyła pracując już na studiach jako lektor języka angielskiego z dziećmi, następnie szkoląc innych nauczycieli. Przez ostatnie lata, jako dyrektor metodyczny, wspierała pracowników kreując i wdrażając nowatorskie rozwiązania edukacyjne. Absolwentka pedagogiki i metodyki oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz wielu kursów rozwojowych. Jest certyfikowanym trenerem komunikacji opartej na empatii (NVC).

Beata Strożek

Beata Strożek

Kierownik ds administracyjno-biurowych Pracowni.

Absolwentka Psychologii Ekonomicznej Akademii Leona Koźmińskiego, z wieloletnim doświadczeniem pracy jako menadżer sportu. Prywatnie interesuje się florystyką i ikebaną, a w wolnym czasie podróżuje i czyta książki.

Amelia Babula

Amelia Babula

Trenerka i psycholog, koordynatorka projektów edukacyjnych.

Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych i warsztaty z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży i dorosłych m. in. z efektywności osobistej, pewności siebie i z tego, jak radzić sobie ze stresem i brakiem koncentracji. Uwielbia warsztatową formę pracy, dzięki której uczestnicy łatwiej otwierają się w grupie i korzystają z wiedzy oraz umiejętności innych. Uważa, że jej największą umiejętnością jest umiejętność słuchania. Absolwentka psychologii i coachingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Jest certyfikowanym trenerem treningu zastępowania agresji ART.

Dr Anastasiya Derkachova

Dr Anastasiya Derkachova

Trenerka zajęć z matematyki i fizyki.

Przygotowuje do konkursów i olimpiad. Nadzoruje i prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego i matury. Pisze materiały dla trenerów i uczestników, a także testy wykorzystywane podczas kursów. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole i studentami na uczelni. Uważa, że każde dziecko jest zdolne, wystarczy tylko dobrać właściwy klucz i nauczyć je języka matematycznego. Stara się uczyć w taki sposób, aby dziecko miało satysfakcję z tego, co osiągnęło. Zadania zawsze dopasowuje do poziomu dzieci, wykraczając jednocześnie lekko poza poziom, aby z jednej strony dzieci miały poczucie bezpieczeństwa, a z drugiej poczucie sukcesu z powodu przekraczania swoich możliwości. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

Monika Żygadło

Monika Żygadło

Trenerka, pedagog i andragog.

W Pracowni koordynuje roczne kursy z matematyki, języka angielskiego i polskiego. Prowadzi również kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych oraz warsztaty w obszarze rozwoju umiejętności miękkich m.in. z efektywnego uczenia się, integruje klasy i uczy współpracy w grupie. Zajmuje się również edukacją antydyskryminacyjną. Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi. Jej energia i uśmiech to niezbędny element profesjonalizmu, jaki gwarantuje w pracy. Przez lata zajmowała się organizacją Festiwalu Nauki w Warszawie. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika ogólna (specjalność: andragogika) i członek nadzwyczajny Polskiego Towarzystwo Psychologicznego. Absolwentka studiów podyplomowych edukacji seksualnej na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

KINGA SAMSEL

KINGA SAMSEL

Trenerka zajęć z języka polskiego.

Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i do egzaminu gimnazjalnego. Tworzy materiały dydaktyczne, z których korzystają inni nauczyciele i uczestnicy kursów przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty i gimnazjalnego. Praca w zawodzie nauczyciela to jej prawdziwa pasja i spełnienie marzeń jeszcze z czasów dzieciństwa. Prywatnie bardzo dużo czyta, w szczególności kryminały medyczne. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej i gimnazjum integracyjnym, obecnie pracuje w gimnazjum. Dzięki doświadczeniu wie, jak postępować z dziećmi z deficytami i trudnościami. Absolwentka politologii i filologii polskiej.

Karolina Matyjaszczyk

Studentka trzeciego roku Transportu ze specjalnością Logistyka i Technologia Transportu Kolejowego na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej. Wieloletnia działaczka w strukturach Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. W Pracowni zajmuje się szeroko pojętym wsparciem administracyjnym. Prywatnie miłośniczka jeździectwa, programowania, muzyki, śpiewu, gotowania oraz rysunku. Czas wolny spędza na rozwijaniu zainteresowań – przeważnie w stajni lub studiu nagraniowym.

Maria Autowicz

Trenerka zajęć z biologii, chemii i matematyki. Jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku biologia. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej i gimnazjum, a także z młodzieżą w wieku licealnym. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, a także kursy mające na celu przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i egzaminu gimnazjalnego. Uważa, że w nauce najważniejsza jest umiejętność łączenia faktów, a także systematyczna nauka ucznia. Podczas zajęć stawia na rozwój umiejętności logicznego myślenia, bardzo ważnej podczas obcowania z naukami ścisłymi. Doskonale rozumie potrzeby uczniów oraz umiejętnie nawiązuje z nimi przyjazne relacje. Pasjonuję się sztuką stand-upu oraz zgłębianiem wiedzy z zakresu zdrowego trybu życia.

Marta Andrzejczak-Świergiel

Trenerka zajęć z języka polskiego. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz filologii polskiej. Od wielu lat pracuje jako nauczycielka języka polskiego w jednym z warszawskich liceów. Jest osobą otwartą i ciekawą świata. Uwielbia pracę z młodzieżą. W życiu zawodowym kieruje się zasadą przekazaną przez Janusza Korczaka „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”. Jej pasją, poza literaturą, jest polska sztuka współczesna, a szczególnie współczesna polska sztuka złotnicza. Od 10 lat jest redaktorem naczelnym czasopisma Polski Jubiler.

mgr inż. Piotr Walter

Trener zajęć z matematyki i fizyki na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjalnej i licealnej. Podczas liceum interesował się szczególnie matematyką i fizyką, z tych przedmiotów startował w olimpiadach przedmiotowych. Po ukończeniu liceum prowadził dodatkowe zajęcia dydaktyczne przeznaczone dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Posiada łatwość uczenia się, jest bardzo cierpliwy – uczniowie szczególnie cenią to, że tłumaczy zagadnienia w prosty sposób. Jest pewną siebie, otwartą osobą, głównie dzięki odbytym warsztatom improwizacyjnym oraz występom iluzjonistycznym. Obok nauczania jego drugą pasją jest iluzja karciana. Od 2014 roku jest aktywnym członkiem Koła Naukowego Zaawansowanych Technologii wydziału mechatroniki Politechniki Warszawskiej. Obecnie na studiach doktoranckich.

Agnieszka Baran

Trenerka zajęć z języka polskiego. Pracuje głównie z dziećmi ze szkoły podstawowej i gimnazjalnej. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i gimnazjalnego. Absolwentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W nauczaniu ceni rozmowę, która pozwala poznać ucznia, zrozumieć jego potrzeby i dążenia, a także rozwinąć umiejętności komunikacyjne. Naukowo zajmuje się badaniem dokumentów osiemnastowiecznych, w szczególności tych związanych z funkcjonowaniem Szkoły Rycerskiej.

Joanna Barej

Trenerka testu predyspozycji językowych oraz języka polskiego w ramach przygotowania do egzaminu gimnazjalnego i ósmoklasisty. Absolwentka filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, animator społeczno-kulturowy. Z zamiłowania muzyk i krawcowa uwielbiająca gry planszowe. W pracy z dziećmi i młodzieżą lubi zabawy plastyczne i rozwijające kreatywność. Wierzy, że każdy może posiąść dowolną umiejętność, jeśli tylko chce i jest gotowy nad nią popracować.

Weronika Chodukiewicz

Trenerka zajęć matematyki. Pracę z dziećmi rozpoczęła jako wolontariuszka w świetlicy środowiskowej, gdzie pomagała w nauce matematyki. Nauczanie sprawia jej dużą przyjemność i daje mnóstwo satysfakcji. Studentka matematyki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W wolnym czasie czyta polskie kryminały i spędza czas z bliskimi.

Magdalena Ciołek

Trenerka zajęć z matematyki. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Absolwentka Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku matematyka o specjalności matematyka finansowa i aktuarialna oraz studiów podyplomowych kwalifikacji pedagogicznych. Doświadczenie zdobyła pracując w szkole podstawowej i liceum. W swojej pracy stawia na poznanie indywidualnych potrzeb każdego ucznia. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, szkoleniach i warsztatach.

Magdalena Deptuła

Trenerka zajęć z matematyki i chemii. Studentka matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Angażuje się w organizację takich wydarzeń jak Dzień Popularyzacji Matematyki i Festiwal Nauki Małego Człowieka w ramach Festiwalu Nauki w Warszawie. Matematyka od zawsze była jej konikiem, a uczyć zaczęła już w podstawówce, tłumacząc kolegom z klasy trudniejsze zagadnienia. Uwielbia dogłębnie analizować zadania i wykładać sposób ich rozwiązywania krok po kroku, eliminując ewentualne wątpliwości ucznia. Uważa, że nie ma głupich pytań, a ich zadawanie świadczy o głodzie wiedzy, co bardzo ceni. Obok matematyki jej drugą pasją jest muzyka. Śpiewa w Chórze Akademickim Politechniki Warszawskiej, a obie jej pasje łączy wydziałowe Koło Teatralne Matematyki TeMat.

Dr Gennadiy Derkachov

Trener zajęć z informatyki i programowania. Prowadzi zajęcia przygotowujące do konkursu MiniLogia. Uczy języka programowania Python. Uważa że zajęcia z programowania mają być ciekawe i interesujące oraz jednocześnie wiedza zdobyta na nich musi być przydatna w dalszym życiu. Potrafi nawet bardzo skomplikowane zagadnienia wyjaśnić w sposób zrozumiały dla każdego. Ma świetny kontakt dziećmi. Dr nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

Iva Djukic

Lektorka języka angielskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu KET i PET. Urodziła się i wychowała w Serbii, ale jest native speakerem języka angielskiego. Uczęszczała do brytyjskich i amerykańskich szkół podstawowych, ukończyła American International High School. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Preferuje sposób nauczania za pomocą gier i innych rozrywek tak, aby lekcja była niezapomniana. W wolnym czasie lubi czytać książki naukowe, pisać i oglądać filmy.

Ekatarina Djuric

Lektorka języka angielskiego, native speaker. Pochodzi z Australii, od 2015 roku studiuje psychologię w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje z dziećmi w wieku 3-19 lat. Przygotowuje do egzaminów PET, FCE i CAE. Zarówno praca z przedszkolakami jak i młodzieżą tak samo ją cieszy. W każde zajęcia wkłada serce i uśmiech. Jej ulubionym elementem zajęć są gry i zabawy interaktywne. W wolnym czasie lubi czytać książki i gotować.

Ewa Dzikowska

Trenerka kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych i warsztatów z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży. Swoją przygodę z ludźmi zaczęła w trakcie studiów, pracując jako nauczyciel w przedszkolu. Po skończeniu studiów pracowała jako lektor języka angielskiego z dziećmi. Ważne jest dla niej poznanie każdego dziecka, tego, co jest dla niego ważne i co mu może pomóc się szybciej uczyć, a także rozwijać. Gra na gitarze, należy do grupy teatralnej. Absolwentka pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej.

Leila Fatkullina

Lektorka języka angielskiego. Prowadzi głównie kursy przygotowujące do egzaminów Cambridge: KET, PET i FCE. W ramach zajęć indywidualnych pomaga dzieciom i młodzieży nadrobić zaległości w szkole. Jest niezwykle cierpliwa i elastyczna. Potrafi rozpoznać potrzeby uczniów i znaleźć rozwiązania. Jest fanką nauki poprzez gry i zabawy.

Piotr Franecki

Trener i psycholog. Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych i warsztaty z umiejętności społecznych. Jest pomysłodawcą wielu ciekawych gier i zabaw wykorzystywanych podczas kursów i warsztatów. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako pedagog i wychowawca w szkole, a także jako nauczyciel w gimnazjum. W dzieciach ceni kreatywność oraz otwarcie na świat. W wolnym czasie biega i słucha muzyki. Interesuje się też magią karcianą i iluzją, potwierdzając słowa George Sand, iż „mężczyzna jest zawsze dzieckiem”. Absolwent Psychologii Klinicznej i Studium Pedagogicznego w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz studiów podyplomowych z socjoterapii. Na co dzień pracuje jako psycholog w szkole.

Dawid Gajdziński

Trener zajęć z matematyki. Absolwent matematyki i ekonomii Wydziałów: Matematyki UW i Nauk Ekonomicznych UW. W trakcie studiów realizował ścieżki powiązane z eksploracją danych Big Data. Obecnie jest analitykiem w jednej z globalnych firm. Doświadczenie w nauczaniu dzieci zdobył pracując w dwujęzycznym gimnazjum i firmie korepetytorskiej. W Pracowni prowadzi zajęcia matematyczne na każdym poziomie szkolnym oraz przygotowuje młodzież do egzaminu ósmoklasisty. Uważa, że w matematyce nie ma trudnych pojęć, niektóre są jedynie źle wyjaśnione.

Krystyna Gałan

Trenerka zajęć z języka polskiego. Absolwentka filologii polskiej UMCS w Lublinie. Zawodową drogę nauczyciela języka polskiego rozpoczęła w 2015 roku. Posiada doświadczenie zdobyte w szkołach publicznych oraz niepublicznych, obecnie pracuje w gimnazjum. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i do egzaminu gimnazjalnego. Praca z uczniami sprawia jej ogromną satysfakcję. Wyznaje zasadę, że rolą nauczyciela jest dostrzeżenie i wydobycie z ucznia tego, co jest w nim najlepsze. Prywatnie spełniona i szczęśliwa kobieta.

Wawrzyniec Gembal

Trener zajęć z matematyki i fizyki, student IV roku Politechniki Warszawskiej. Prowadzi zajęcia przygotowujące dzieci do egzaminu gimnazjalnego oraz ósmoklasisty. Szczególną sympatią obdarzył ścisłe dziedziny nauki, a korepetycji z matematyki, fizyki i chemii zaczął udzielać w szkole średniej. Prowadzenie grupy nie jest mu obce, ponieważ jest również instruktorem narciarstwa
z doświadczeniem w uczeniu dzieci i młodzieży. Jego celem podczas prowadzenia zajęć jest obudzenie pewności siebie u ucznia i ułatwienie nauki przez skojarzenia z rzeczywistością. Reprezentuje Wydział Inżynierii Materiałowej na corocznym pikniku naukowym.

Damian Gregier

Trener zajęć z matematyki i fizyki. Ukończył studia inżynierskie na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia. Ze względu na swoje szerokie zainteresowania, studia magisterskie ukończył w dziedzinie Technologii Chemicznej, na tej samej uczelni. Prowadzi zajęcia z matematyki dla uczniów liceów i szkół podstawowych. Ceni kontakt z ludźmi i aktywność uczestników zajęć. W trakcie studiów uzupełniał swoje kompetencje w Instytucie Chemii Fizycznej, Instytucie Fizyki i Polfie Warszawa, działał także aktywnie w Kole Naukowym Biotechnologów „Herbion”. Obecnie rozwija swoje zainteresowania na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Paulina Jeżewska

Trenerka i pedagog. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Prowadzi kursy przygotowujące do testu predyspozycji językowych oraz warsztaty z umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży. Zajęcia z dziećmi i młodzieżą traktuje jako źródło satysfakcji. Preferuje warsztatową formę pracy jako metodę wyzwalającą w dzieciach nieodgadnione pokłady kreatywnego i logicznego myślenia, którego dorośli mogą im tylko pozazdrościć. Uważa, że praca i rozmowy z dziećmi zawsze są inspirujące oraz pozwalają spojrzeć na świat nieco inaczej. W swojej pracy z dziećmi inspiruje się słowami Janusza Korczaka: “nie to ważne w co się bawić, a jak i co się przy tym myśli i czuje. Można rozumnie bawić się lalką, a głupio i dziecinnie grać w szachy. Można ciekawie i z fantazją bawić się w straż, pociąg, polowanie, w Indian, a bezmyślnie czytać książki”.

Anna Kaczmarczyk

Trenerka i psycholog. Prowadzi warsztaty z umiejętności miękkich i kursy przygotowujące do testu predyspozycji. Wykorzystuje swoje innowacyjne pomoce dydaktyczne, jest fanką wszelkiego rodzaju gier, tych planszowych, z kostkami, kartami, jak i komputerowych. Uważa, że gry dają możliwość rozwoju na wielu poziomach, są ciekawą formą pracy dla osób w każdym wieku. Zwiększają dynamikę zajęć, tym samym podnosząc poziom energii uczestników zajęć. Absolwentka psychologii klinicznej dziecka i wychowawczej, Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach i Szkoły trenerów komunikacji opartej na empatii (NVC).

Małgorzata Karczmarczyk-Godlewska

Trenerka zajęć z języka polskiego. Prowadzi kursy przygotowujące do testu gimnazjalnego. Nauczanie to jej pasja, którą z czasem przekształciła w pracę zawodową. Obecnie studentka filologii polskiej. Pracuje w szkole międzynarodowej, jako lektor języka polskiego, udziela również lekcji prywatnych – głównie licealistom i gimnazjalistom. Cechuje się indywidualnym podejściem, cierpliwością i wyrozumiałością. Posiada doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pracę zawodową łączy z pełnieniem funkcji kuratora społecznego. Ceni sobie kontakt z ludźmi i wierzy, że każda zmiana zaczyna się od rozmowy. Prywatnie mama córki w wieku przedszkolnym, od której uczy się ciekawości i z którą od nowa poznaje świat.

Thomas Kowalski

Lektor języka angielskiego. Prowadzi głównie kursy indywidualne i w małych grupach. Najchętniej pracuje z młodzieżą i dorosłymi. Indywidualne zajęcia z dorosłymi przygotowuje w taki sposób, aby przełamać opór przed mówieniem. Pomaga też w przygotowaniu się do wystąpień w pracy w języku angielskim. Jest Kanadyjczykiem pochodzenia polskiego. Magister psychologii. Pasjonuje się pisaniem i literaturą angielską. Poza nauczaniem języka angielskiego edytuje i pisze teksty dla polskich firm.

Halyna Kucheryava

Lektorka języka angielskiego. Pracuje z dziećmi w wieku 9-16 lat i dorosłymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy. Przygotowuje do egzaminów Cambridge i pomaga nadrobić zaległości. Organizowała letnie obozy języka angielskiego zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Cechuje ją silna osobowość. Jako absolwentka psychologii w warszawskiej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, stara się stosować niektóre techniki z zakresu psychologii, by stymulować proces uczenia. Pasjonuje ją taniec, podróże oraz zgłębianie wiedzy z zakresu coachingu.

Iryna Kucheryava

Lektorka języka angielskiego. Wychowała się w Stanach Zjednoczonych. Posiada egzamin TOEFL. Od 7 lat uczy dzieci, młodzież i dorosłych. Pomaga przełamać barierę w mówieniu u dorosłych. Dodatkowo realizuje międzynarodowe projekty w obszarze uczenia angielskiego, które mają na celu zachęcenie do nauki. Ceni sobie jasne zasady w pracy z grupą, kreatywne podejście i wychodzenie poza program nauczania. Absolwentka psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Khachatur Kyureghyan (Chaczatur Kjuregjan)

Trener zajęć z matematyki. Jest Doktorem nauk Technicznych oraz nauczycielem akademickim o 23 letnim stażu uniwersyteckim. Posiada kwalifikacje nauczycielskie i obecnie pracuje jako nauczyciel matematyki w kilku szkołach średnich w Warszawie. Przez wiele lat prowadził autorskie wykłady i ćwiczenia z zakresu Matematyki Wyższej, Rachunku Prawdopodobieństwa i Statystyki Matematycznej na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie. Prowadził liczne kursy z przedmiotu Matematyka służące do wyrównania wiedzy z zakresu szkoły średniej oraz dla studentów I roku zarówno jak korepetycje z Matematyki dla grup oraz indywidualnie dla młodzieży w różnym wieku. Lubi pracę z młodzieżą. Niedociągnięcia, łuki, zaniki, zaćmienia i inne oznaki braku wiedzy u podopiecznych go nie odstraszają i nie zniechęcają, co w konsekwencji pozytywnie wpływa na szybką poprawę kondycji technicznej ucznia i z biegiem czasu pozwala na osiągniecie wymaganego poziomu wiedzy matematycznej.

Katarzyna Łuka

Certyfikowana trenerka kompetencji społecznych VCC, dyplomowany coach. Prowadzi warsztaty dla młodzieży i dorosłych w zakresie kompetencji społecznych oraz efektywnego uczenia. Prowadzi indywidualną praktykę w zakresie coachingu rodzicielskiego i kariery. W swojej pracy kieruje się ideologią Porozumienia Bez Przemocy NVC oraz inspiruje się podejściem do rodzicielstwa filozofią Jaspers Juula. Wspiera rodziców w budowania świadomej, autentycznej, życzliwej i pełnej akceptacji relacji z dzieckiem. Posiada udokumentowanych ponad 500 godzin szkoleniowych oraz 200h pracy coachingowej. Wszystkie warsztaty i szkolenia opiera na cyklu Kolba – nauki przez doświadczanie, wspomagając je narzędziami coachingowymi.

Katarzyna Matys

Trenerka zajęć z matematyki. Pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej i gimnazjum. Prowadzi zajęcia korepetycyjne, konkursowe, a także przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i egzaminu gimnazjalnego. Uważa, że w matematyce najważniejsza jest umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów. Na zajęciach stawia na indywidualne podejście do każdego ucznia. Studentka inżynierii biomedycznej na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, sekretarz Koła Naukowego Aparatury Biomedycznej i członek Studenckiego Koła Naukowego Biomechaniki i Inżynierii Biomedycznej „Biomech”.

Małgorzata Michno

Trenerka zajęć z języka polskiego. Od 14 lat pracuje w szkole. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 10-15 lat. Jest nauczycielką pełną pasji, która świat literatury i języka polskiego pokazuje, sięgając po niekonwencjonalne metody. Lubi swoją pracę, bo każdy dzień przynosi coś zaskakującego. Dba o to, aby uczniowie nauczyli się wszystkiego, co jest niezbędne nie tylko na egzaminie, ale i w czasie dalszej nauki. Pełna energii i zaangażowana w różne projekty aktywizujące młodych ludzi do działania. Pasjonuje ją film, teatr i podróże. Absolwentka filologii polskiej i dziennikarstwa.

Marta Młynarczyk

Trenerka zajęć z matematyki. Na co dzień pracuje z dziećmi ze szkoły podstawowej oraz przygotowuje gimnazjalistów i maturzystów do egzaminów państwowych. W Pracowni prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ośmioklasisty. Uważa, że matematyka nie jest trudna, a do rozwiązania zadań potrzebna jest jedynie umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów. W swojej pracy kieruje się cierpliwością i indywidualnym podejściem do ucznia.

Anna Opalińska

Trenerka języka polskiego i studentka filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W swoich studiach najbardziej lubi zagadnienia językoznawcze, takie jak historia czy kultura języka polskiego, ale literatura (szczególnie twórczość Gombrowicza) też zajmuje ważne miejsce w jej sercu. W wolnych chwilach często sięga po kryminały lub filmy psychologiczne. Od kilku lat prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci i młodzieży, pomagające zrozumieć wszystkie zawiłości polszczyzny. W nauczaniu ważne jest dla niej, aby zrozumieć ucznia i być przez niego zrozumianym. Jej celem jest mówić łatwo o rzeczach zwykle niełatwych, dlatego na jej lekcjach można liczyć na sporą dawkę humoru i dobry nastrój.

Elżbieta Ostaficzuk

Absolwentka Wydziału Matematyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. W Pracowni tworzy zadania dla dzieci uzdolnionych matematycznie. Od wielu lat nauczycielka matematyki, doradca metodyczny, mazowiecki konsultant ds. edukacji matematycznej. Współautorka projektu diagnostycznego “W połowie drogi…”, autorka wielu publikacji matematycznych i diagnostycznych. W 2013 r. uhonorowana Medalem Komisji Edukacji Narodowej.

Rafał Pawełek

Trener zajęć z matematyki. Student matematyki na wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Pasję matematyką odkrył już w szkole podstawowej, pierwszych korepetycji udzielał już jako gimnazjalista. Posiada liczne sukcesy w konkursach matematycznych, m.in. 5 wyników bardzo dobrych w „Kangurze” matematycznym, dwukrotny tytuł finalisty olimpiady gimnazjalnej z matematyki oraz uczestnictwo w finale w Powszechnym Internetowym Konkursie dla Uczniów Szkół Średnich z Matematyki Politechniki Warszawskiej. Uważa, że aby zaciekawić matematyką, kluczowe jest pokazywanie jej praktycznego/codziennego zastosowania. W wolnym czasie uwielbia grać w gry planszowe, karciane oraz strategiczne, bo właśnie w nich matematyczne podejście pomaga przechylać szalę zwycięstwa na naszą stronę.

Magdalena Perzanowska

Trenerka zajęć z matematyki i kursów przygotowujących do testu predyspozycji językowych. Prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku 6-13 lat. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych. Posiada ukończony kurs zabaw pedagogicznych. Jest osobą bardzo ciepłą i pogodną a jednocześnie wymagającą. W swojej pracy często sięga po metody rozwijania zdolności matematycznych przez zabawę, co szczególnie się sprawdza w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym.

Daria Seroczyńska

Lektorka języka angielskiego. Od 10 lat pracuje z dziećmi – głównie w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wspiera również innych lektorów pracujących z dziećmi szkoląc ich, nadzorując ich pracę i tworząc pomysły na zajęcia. Zarówno dzieci jak i nauczyciele uwielbiają jej entuzjazm i zaangażowanie. Ona sama najwięcej energii czerpie z pracy z dziećmi. Absolwentka filologii angielskiej na UW i psychopedagogiki kreatywności na APS. W godzinach porannych pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w przedszkolu językowym.

Aleksandra Siemieniuk

Trenerka zajęć z języka polskiego i lektorka języka angielskiego. Absolwentka studiów I stopnia filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studentka psychologii oraz filologii polskiej II stopnia w ramach Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. Swoje doświadczenie zdobywała pracując indywidualnie z uczniami przygotowującymi się do egzaminów państwowych oraz konkursów wojewódzkich i ogólnopolskich z języka polskiego. Prywatnie gromadzi książki na półkach, które podczas przeprowadzek owija folią spożywczą, aby sycić się zarówno ich walorami literackimi, jak i estetycznymi. W swoim życiu realizuje się również naukowo, uczestnicząc w pracach projektowych prowadzonych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki realizowanego na Wydziale Psychologii z zakresu komparatystyki mediów oraz związku emocji i komunikatów niewerbalnych z funkcjami poznawczymi. Dzięki temu wie, jak najefektywniej dostosować metody pracy do oczekiwań i wymagań danej grupy.

Anna Stachowicz

Trenerka zajęć z języka polskiego. W Pracowni podjęła się prowadzenia kursów przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, obecnie kontynuuje studia na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Szczególnie interesują ją zagadnienia związane z warsztatem pracy nauczyciela. Komunikat i kontakt, to dla niej najważniejsze cechy języka, dlatego jej zajęcia są nastawione zarówno na staranne przekazanie wiedzy, jak i otwarte na komunikację pomiędzy uczestnikami. Ceni sobie kontakt z ludźmi, jest istotą społeczną i nie potrafiłaby mieszkać na bezludnej wyspie. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym, które są dla niej nieustannym źródłem inspiracji.

Agnieszka Szopińska

Lektorka języka angielskiego. Pracuje z dziećmi oraz młodzieżą od wielu lat. Przygotowuje uczniów do szkolnych egzaminów państwowych oraz do egzaminów Cambridge. Przez jakiś czas mieszkała i uczyła się w Wielkiej Brytanii. Niedawno była nauczycielem w międzynarodowej szkole w Katarze. Wspiera swoich uczniów, pomaga im wydobyć ich najlepsze cechy oraz rozwija talenty. Zajęcia prowadzi z humorem, uwielbia tworzyć ze swoimi uczniami gry planszowe rozwijające umiejętności językowe.

Anna Szuster-Chojnacka

Trenerka zajęć z języka polskiego. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i psychologii w SWPS. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego i matury. Uczy „od zawsze”, obecnie pracuje w niepublicznej szkole podstawowej. W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i unikanie utartych schematów. Po pracy nałogowo pochłania książki.

inż. Kacper Ślaski

Trener matematyki, fizyki oraz absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Inżynierii Materiałowej. Od kilku lat prowadzę zajęcia z uczniami podstawówki, gimnazjum, liceum, a także studentami. Przez ten czas nauczyłem się indywidualnie podchodzić do każdego z moich podopiecznych, słuchać ich, a także cierpliwie przekazywać im wiedzę. Moim głównym celem w zajęciach z młodzieżą jest nauka logicznego myślenia oraz praktycznego zastosowania fizyki i matematyki w codziennym życiu, aby uczeń, po zakończeniu kursu sam potrafił stawać czoła kolejnym etapom edukacji. Drogi uczniu, jeśli masz w sobie iskrę motywacji oraz chęć zrozumienia nauk ścisłych zapraszam na kurs przygotowujący do egzaminu ośmioklasisty, gimnazjalnego lub na zajęcia indywidualne.

Wojciech Trzewiczyński

Trener zajęć z matematyki i fizyki, student IV roku Politechniki Warszawskiej. Prowadzi zajęcia przygotowujące dzieci do egzaminu gimnazjalnego oraz ósmoklasisty, konkursu kuratoryjnego z matematyki, jak również pomaga w zrozumieniu bieżącego materiału. Korepetycji zaczął udzielać jeszcze w gimnazjum, objaśniając kolegom aktualne zagadnienia, dlatego doskonale rozumie nie tylko znaczenie wiedzy merytorycznej, lecz także dbanie o atmosferę nauki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zbierał również na studiach, będąc przez 2 lata wolontariuszem Akademii Przyszłości. Zależy mu, by dzięki jego zajęciom uczeń dostrzegł zależność między materiałem przerabianym w szkole, a otaczającym go światem.

PIOTR KUCHARSKI

Student Politechniki Warszawskiej, aktywnie działający w samorządzie studentów. W Pracowni prowadzi zajęcia z matematyki. Jest otwarty, ambitny, zawsze uśmiechnięty i chętny do pomocy. Uwielbia pracę z młodzieżą i doskonale się w tym spełnia.

Patryk Wojciechowski

Lektor języka angielskiego. W Pracowni prowadzi zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, egzaminów Cambridge i VCC. W swojej pracy łączy zabawę i humor z systematycznością i porządkiem. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie nauczania języków obcych. Obecnie studiuje kolejny kierunek w zakresie tłumaczeń.

Dr inż. Mariusz Woźniak

Trener zajęć z matematyki i fizyki. Przygotowuje do konkursów i olimpiad, a także pomaga w nadrabianiu zaległości. Prowadzi również kreatywne warsztaty projektowe Design Thinking. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ze studentami na uczelni. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w pracy za granicą (1,5 roku we Francji, 3 miesiące w USA), co jest szczególnie przydatne w empatycznym podejściu do potrzeb uczniów. Uważa, że język matematyczny jest niezbędnym narzędziem, którego poznanie pozwala swobodnie poruszać się w wielu dziedzinach życia i osiągać w nich sukcesy. Swoje zajęcia prowadzi tak, aby uczniowie dostrzegali zależności pomiędzy abstrakcyjnymi liczbami, a otaczającą je rzeczywistością oraz potrafili wykorzystywać poznawany aparat matematyczny w praktyce. Jest doktorem nauk technicznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

Martyna Wyrobek

Lektorka języka angielskiego. W liceum szkoliła swoje umiejętności językowe w Kaplan International Colleges w Londynie. W naszej szkole prowadzi kursy tradycyjne i przygotowujące do egzaminów językowych Cambridge oraz lekcje indywidualne. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Uśmiechnięta, kreatywna i pełna energii, którą czerpie z lekcji z dziećmi Obecnie studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim na wydziale Warsaw International Studies in Psychology. W wolnym czasie ogląda seriale i tańczy, co jest jej ogromną pasją.

Dr Tatiana Zajarniuk

Trenerka zajęć z matematyki i fizyki. Pracuje z młodzieżą w wieku gimnazjalnym oraz z licealistami. Prowadzi zajęcia wyrównawcze, przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty, testu gimnazjalnego, matury oraz przygotowujące do olimpiady i konkursów matematycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując ze studentami na uniwersytecie oraz jako nauczycielka fizyki i matematyki w szkole średniej. Na zajęciach pracuje nad wyrobieniem intuicji matematycznej, pomaga w zrozumieniu ogólnej idei przedmiotu i stara się przekonać ucznia, że nie ma zagadnień matematycznych nie do opanowania. Stosuje indywidualne podejście do każdego ucznia, maksymalnie dostosowując materiał do umiejętności ucznia. Zależy jej by wspólny wysiłek przyniósł oczekiwane efekty. Doktor nauk fizycznych. Na co dzień pracuje w Instytucie Fizyki PAN.

Przemysław Zieliński

Trener zajęć z historii, w Pracowni prowadzi zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego. Absolwent Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Z młodzieżą pracuje od ponad 20 lat: najpierw charytatywnie, jako instruktor społeczny w Pałacu Młodzieży, później jako nauczyciel historii i wychowawca w Szkole Podstawowej nr 70 na warszawskim Mokotowie. Uważa, że w nauczaniu historii najważniejsze jest zainteresowanie przedmiotem i pokazanie jego atrakcyjnych stron. Twierdzi, że ważne jest, aby historię postrzegać jako proces, łączyć ze sobą różne wydarzenia, dostrzegać związki przyczynowo – skutkowe między nimi, gdyż suche uczenie się faktów do niczego nie prowadzi. Hobbistycznie uczy pływać, wspina się, gra na instrumentach perkusyjnych i jest menadżerem muzycznym oraz didżejem w lokalu „Piętro Niżej”. Autor książki „Scena rockowa w PRL. Historia, organizacja, znaczenie.”, pierwszej pracy historycznej poświęconej polskiej muzyce rockowej.

Maja Ziółkowska

Trenerka zajęć z chemii, biologii i matematyki. Pracę z dziećmi rozpoczęła jako animatorka, a od 4 lat prowadzi korepetycje i pomaga w zrozumieniu zawiłości pomiędzy wodorotlenkami, a kwasami oraz czym różni się prosta od półprostej. W Pracowni przygotowuje dzieci do konkursów kuratoryjnych oraz do egzaminów państwowych. Wolny czas spędza aktywnie, czyta książki i próbuje nowych rodzajów herbat.

Michał Sadowski

Trener zajęć z języka polskiego. Na co dzień nauczyciel języka polskiego, informatyki i robotyki w szkole podstawowej oraz liceum, posiada również doświadczenie w pracy w szkole policealnej i ze studentami. Absolwent filologii polskiej, kulturoznawstwa oraz informatyki UŁ, a także słuchacz studiów doktoranckich z zakresu literatury. Oprócz języka polskiego i nauczania, kocha podróże, które realizuje dzięki wymianom studenckim i unijnym oraz prywatnym wyjazdom w czasie wolnym. Do nietypowych zainteresowań zalicza jogę oraz Eurowizję.

DANIEL KITA

Trener zajęć z matematyki, student SGGW na kierunku Informatyka. Prowadzi zajęcia przygotowujące dzieci do egzaminu ósmoklasisty oraz konkursu kuratoryjnego z matematyki. Jako miłośnik nauk ścisłych już od gimnazjum pomagał znajomym w przygotowaniach do egzaminów z matematyki i fizyki. Jego celem nauczania jest wzbudzenie ciekawości w uczniach oraz pokazanie odniesień do nauki w rzeczywistości. Na co dzień jest aktywnym członkiem koła naukowego KNBI. W wolnym czasie czyta książki o astronomii lub programuje.

OPINIE

„Moje obie córki uczestniczyły w rożnych zajęciach w Pracowni Okno na Świat – od zajęć indywidualnych po zajęcia grupowe i kursy przygotowujące do egzaminów. Córki bardzo lubią atmosferę Pracowni. Kursy okazały się bardzo przydatne, o czym świadczą wyniki w nauce i zdane egzaminy do bardzo dobrych szkół. Ja jako rodzic jestem pod wrażeniem elastycznego podejścia do klienta. Nierzadko zgłaszałam się w ostatnim momencie albo miałam nietypowe preferencje przy wyborze terminów zajęć, które zawsze Pracownia spełniała. Polecam.”

Joanna Bieniek, mama Shani i Mai

„Nasze dziewczynki pobierają lekcje matematyki i fizyki u pani Tatiany już od paru lat. Bardzo sobie cenią jej wiedzę merytoryczną oraz umiejętność tłumaczenia materiału. Obie uważają, że Pani Tatiana potrafi świetnie wytłumaczyć materiał z fizyki i matematyki. Bardzo doceniają jej cierpliwość , otwartość na pytania oraz gotowość do powtórnego tłumaczenia zagadnienia jeżeli jest to konieczne. Podsumowując Pani Tatiana jest osobą świetnie przygotowaną merytorycznie oraz pedagogicznie a dziewczynki będą kontynuować lekcje z Panią Tatianą w przyszłości.”

Ewa Stec

„Maja uczestniczyła w czerwcowych warsztatach efektywnego uczenia się. Mimo, że był to już okres wakacyjny, bardzo chętnie jeździła na zajęcia. Najciekawsze jej zdaniem były informacje na temat planowania i zarządzania czasem oraz radzenia sobie ze stresem. Zdecydowanie przy nadmiarze nauki, umiejętność skoncentrowania się na odpowiednich rzeczach, przedmiotach jest niezwykle przydatna. 
Mam nadzieję, że wiedza , którą zdobyła pomoże jej w nauce, w kolejnym roku szkolnym, tym bardziej, że będzie to trudny eksperymentalny rok dla ósmoklasistów. :-)”

Anna Zeman

„Syn jest zadowolony z warsztatów. Podobała mu się aktywna forma uczestnictwa i wykonywane ćwiczenia. Za szczególnie przydatne uznał techniki robienia notatek na dużych arkuszach papieru i matrycę Eisenhowera – umożliwiający planowanie czynności do wykonania. Podobały mu się poznane mnemotechniki, ćwiczenia na spostrzegawczość i gra „Drakula powstał z grobu” – mająca na celu umiejętność zdobycia potrzebnych informacji. Chętnie też skorzysta z technik efektywnego uczenia się dla poszczególnych przedmiotów, zwłaszcza ze sposobów nauki języka obcego np. zapisywanie trzech zdań z każdym nowym słówkiem. Po warsztatach syn potrafi wymienić pożeracze swojego czasu oraz zaplanować konieczne do wykonania zadania stosując różne kalendarze.”

Beata Patrzykąt-Owczarek

MEDIA O NAS

Wybrane artykuły i audycje na nasz temat.

Pracownia z oknem na świat laureatem IV edycji ogólnopolskiego konkursu "Laur Eksperta"

 

Pracownia z Oknem na Świat zdobyła tytuł „Laur Eksperta 2019″. Konkurs miał na celu wyróżnienie najlepszych marek, które trafiają na polski rynek.

Wyróżnione produkty edukacyjne:

– Kurs Laureata – kurs przygotowujący do konkursu kuratoryjnego z matematyki na poziomie szkoły podstawowej oraz gimnazjum

– Egzamin ósmoklasisty-przygotowanie ósmoklasistów szkoły podstawowej do egzaminu z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego
Oficjalna gala odbyła się 25 lutego w Rezydencji Belweder Klonowa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie. Na ten sukces zapracowali również nasi wspaniali uczniowie, którzy ostatnio zostali finalistami i laureatami olimpiad przedmiotowych z matematyki i fizyki.

 

LINK DO GALERII

LINK DO RELACJI TEKSTOWEJ Z GALI

Egzamin ósmoklasisty. Testy próbne poszły słabo. Na uczniów i rodziców padł blady strach

Artykuł Gazety Wyborczej, 15 marca 2019

LINK DO ARTYKUŁU

 

OPOWIEŚCI ZARZĄDZAJĄCYCH

Kwartalnik Teraz Polska , nr 1/2019

LINK DO ARTYKUŁU

 

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Wywiad w Radiu Chrześcijanin, 3 stycznia 2019

LINK DO AUDYCJI

 

Warszawski Dzień: 07.03.2019

Wywiad na temat przygotowań do egzaminu ósmoklasisty i metod nauki przed egzaminem.

LINK DO OBEJRZENIA MATERIAŁU

(Od 20:33 min)

 

Agresja nastolatków

Audycja na temat przyczyn agresji u dzieci i młodzieży. Wśród gości Marta Hendzel ( Pracownia z Oknem na Świat® )

LINK DO ARTYKUŁU I AUDYCJI

 

 

Czy naszym dzieciom jest potrzebna edukacja psychologiczna?

Audycja Programu Trzeciego Polskiego Radia, w której wspominano o Pracowni  z Oknem na Świat.

LINK DO AUDYCJI (nagranie do osłuchania przez odtwarzacz po lewej stronie artykułu).

 

Popołudnie RDC: młodzież i radzenie sobie z trudnymi emocjami

Jak wspierać młodzież w radzeniu sobie z trudnymi emocjami? Na to pytanie odpowiada gość „Popołudnia RDC” Marta Hendzel.

LINK DO ARTYKUŁU

 

 

Poznaj najbardziej przyjazne dzieciom lokale w Warszawie

„W kategorii Rekreacja zwyciężyła Pracownia z Oknem na Świat®. Oferuje zajęcia edukacyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych.”

LINK DO ARTYKUŁU