Pracuj z nami

Dołącz do naszego zespołu.

Obecnie poszukujemy: nauczycieli i trenerów zajęć matematyki, fizyki, języka polskiego i angielskiego.

Lektorów języka angielskiego

Informacje i oczekiwania:

  • prowadzenie kursów z dziećmi i młodzieżą na poziomie pd A1 do C1
  • praca w tygodniu i w weekendy
  • prowadzenie kursów przygotowujących do egzaminów (Cambridge, do LO Dwujęzycznego i ósmoklasisty)
  • wymagana umiejętność i doświadczenie pracy z grupą

Gwarantujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie, we wspierającym zespole
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • praca na umowę zlecenie
  • praca od września 2019 r.

Nauczycieli matematyki, FIZYKI I JĘZYKA POLSKIEGO

Informacje i oczekiwania:

  • prowadzenie kursów z dziećmi i młodzieżą w wieku 7-19 lat
  • wymagane doświadczenie w pracy z docelową grupą wiekową
  • wykształcenie kierunkowe
  • mile widziane uprawnienia nauczycielskie
  • dyspozycyjność od godziny 13.00 oraz w weekendy
  • wymagana samodzielność (przygotowanie zajęć, rozkład materiału)

Gwarantujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie, we wspierającym zespole
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • praca na umowę zlecenie
  • praca od września 2019 r.

Zapraszamy również:

  • lektorów języka angielskiego

  • nauczycieli polskiego

  • nauczycieli matematyki

  • nauczycieli FIZYKI

  • trenerów umiejętności miękkich

  • pedagogów i psychologów

OPINIE TRENERÓW

„Współpracę z Pracownią Okno na Świat podjęłam jesienią 2018 r.
W minionym roku szkolnym prowadziłam w kilku grupach zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego, a także kurs przygotowujący do testu predyspozycji językowych. Bardzo cenię sobie to doświadczenie zawodowe – w wielu aspektach Pracownia spełniła moje oczekiwania i potrzeby.
Przede wszystkim bardzo odpowiada mi atmosfera panująca w biurze i wśród trenerów, forma kontaktu, informowanie z sensownym wyprzedzeniem o powinnościach, elastyczność, życzliwość. Pracownię tworzy wyjątkowa grupa ludzi, z jednej strony kompetentnych i rzeczowych, z drugiej empatycznych, kreatywnych, ukierunkowanych na dobre relacje.
Wielkim udogodnieniem w pracy dydaktycznej są gotowe materiały, w których zebrano wszystkie zagadnienia egzaminacyjne i które opatrzone zostały wieloma różnorodnymi ćwiczeniami. Bazując na zestawach, które są kompilacją zagadnień teoretycznych i bloków ćwiczeniowych, trener ma duże pole do działania w zakresie metod stosowanych na zajęciach. I tu nie pozostaje bez wsparcia – prowadzone są szkolenia dla edukatorów, podczas których można poznać atrakcyjne metody aktywizujące, gry i zabawy dydaktyczne, bo duży nacisk na kursach Pracowni położony jest na warsztatowy charakter zajęć. Ponadto w ciągu roku odbywają się inne szkolenia, również w wygodnej e-learningowej formule, co sprzyja rozwojowi zawodowemu i daje poczucie bezpieczeństwa, chociażby w zakresie znajomości obowiązujących przepisów oświatowych.
Cenne są również spotkania coachingowe, utwierdzające w słusznym przekonaniu, że trener w Pracowni nie pozostaje anonimowy, że jego spostrzeżenia i uwagi są istotne i brane pod uwagę. Również ważnym partnerem w dyskusji są rodzice, z którymi można pozostawać z stałym kontakcie, którzy wspierają, popierają, kompatybilnie uzupełniają relację Pracownia-trener-uczeń.
Reasumując, jestem zadowolona z formuły pracy przyjętej przez Pracownię, myślę, że znakomicie odnajdą się tutaj ludzie kreatywni, pragnący rozwijać się i współdziałać z życzliwą, wspierającą ekipą. Duży komfort daje również praca z niewielkimi, maksymalnie dziesięcioosobowymi grupami. Polecam podjęcie współpracy z Pracownią z Oknem na Świat”

Magdalena Szczypińska

Trenerka zajęć z języka polskiego

„Do Pracowni z Oknem na Świat trafiłam przypadkiem, ale zupełnie nieprzypadkowo zostałam na dłużej. Praca w Pracowni to dla mnie czas spędzony ze wspaniałymi ludźmi i świetnymi dzieciakami oraz miejsce, w którym trudno się nudzić. To także pewna praca i pewna płaca, możliwość dostosowania obowiązków do własnego trybu życia (na przykład do planu studiów) i szansa na rozwój, dzięki szkoleniom, nowym kursom i współpracy z innymi trenerami. Wśród zalet należy również wymienić dostęp do materiałów i wsparcie biura, które czuwa nad wszystkim i służy pomocą. Polecam Pracownię tym, którzy czerpią satysfakcję z pracy z dziećmi i lubią mieć poczucie, że to, co robimy, niesie ze sobą coś dobrego.”

Agnieszka Baran

Trenerka zajęć z języka polskiego

„Nazywam się Anna Szuster-Chojnacka i uczę polskiego… od zawsze. A od kilkunastu lat uczestniczę w różnych komercyjnych projektach edukacyjnych – zajęciach pozalekcyjnych, korepetycjach i kursach przygotowujących do egzaminów.
Rok temu rozpoczęłam współpracę z Pracownią z Oknem na Świat. Kilkukrotnie już miałam do czynienia z podobnymi firmami, ale szybko okazało się, że Pracownia to wyjątkowe miejsce. Przede wszystkim – z pomysłem. Zajęcia różnią się od innych wyjątkową atmosferą, a także doskonałą organizacją. Trenerzy zostają przeszkoleni i wyposażeni w materiały i inne potrzebne rzeczy. Kursy odbywają się zgodnie z ustalonym programem, nie ma miejsca na bylejakość i chaos. Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach, utworzone grupy szybko się zapełniają.
Jednocześnie mam poczucie, że zarówno kadra, jak i uczestnicy kursów dobrze się czują, przebywając razem. Zespół Pracowni tworzą wyjątkowi ludzie – kreatywni, pomocni, serdeczni. Cieszę się, że jestem jego częścią.”

Anna Szuster-Chojnacka

Trenerka zajęć z języka polskiego

„W pracowni posiadamy sprawnie działające biuro, zajmujące się sprawami organizacyjnymi, mamy wsparcie merytoryczne, przygotowane materiały, a wypłata jest wypłacana zawsze w ustalonym terminie. Fakt, że zajęcia są przeplatane zabawami sprawia, że milej się uczy dzieci.”

Kacper Ślaski

Trener zajęć z matematyki

„Współpracę z Pracownią rozpoczęłam w październiku 2018 roku. Powierzono mi prowadzenie kursów dla ósmoklasistów z języka polskiego.
Największym atutem współpracy są materiały, które Pracownia udostępnia. Są one dobrze opracowane i pozwalają przygotować się do zajęć. Dzięki nim, nie musiałam sama wymyślać przykładów, moja praca z uczniami była uporządkowana, a ja sama spokojniejsza.
Pracownia z oknem na świat zadbała o moje przeszkolenie. Oprócz szkolenia przed rozpoczęciem kursu, w trakcie roku szkolnego mogłam korzystać z platformy, gdzie uzyskałam dodatkowe certyfikaty z dziedzin, które mnie interesują i rozwijają. Dodatkowo byłam w stałym kontakcie z metodykiem, jeżeli miałam jakieś pytania czy wątpliwości.
Wynagrodzenie było zawsze na czas, a współpraca z biurem przebiegała bez większych trudności – osoby tam pracujące są bardzo otwarte i znają się na tym co robią.
To co warto jeszcze docenić, to nacisk, jaki Pracownia kładzie na informację zwrotną – zarówno od moich uczniów (ankiety), jak i w naszych wzajemnych kontaktach.
Jeżeli zależy Wam na przejrzystej komunikacji z pracodawcą, jesteście ciekawi pracy nowoczesnymi metodami, lubicie ludzi i to co robicie, bez obaw możecie rozpocząć współpracę z Pracownią. Polecam!”

Anna Stachowicz

Trenerka zajęć z języka polskiego

„Pracownia z Oknem na Świat to miejsce, które pozwala mi się spełniać zawodowo, stwarzając przy tym świetne warunki do bycia sobą. Pomocna i życzliwa kadra współpracowników i współpracowniczek jest zawsze gotowa do pomocy. Pracownia to miejsce, w którym dba się zarówno o uczniów jak i pracowników. Dzięki temu podejściu praca przebiega w bardzo przyjaznej atmosferze i daje bardzo dużo satysfakcji. Polecam Pracownię każdemu, kto chciałby się sprawdzić w roli nauczyciela czy trenera.”

Patryk Wojciechowski

Trener zajęć z języka angielskiego