Test z angielskiego do LO dwujęzycznego

Test z angielskiego do LO dwujęzycznego

HARMONOGRAM

[ninja_tables id="231299" filter='LO2' columns="kurs,nazwa,dnihidden,informacje,szczegy,zapisy,cenaz,lokalizacja,czastrwania,dnizaj,godziny,symbol"]

INFORMACJE

O EGZAMINIE

Test kompetencji językowych inaczej nazywany jest sprawdzianem kompetencji językowych do klas dwujęzycznych lub sprawdzianem uzdolnień kierunkowych z języka obcego.
Jest to egzamin pisemny sprawdzający znajomość wybranego języka obcego. W przypadku języka angielskiego, poziom egzaminu odpowiada europejskiemu B1.

Kurs przygotowujący do sprawdzianu uzdolnień kierunkowych organizujemy w trybie intensywnym w kwietniu i maju. Przygotowujemy uczniów wyłącznie z języka angielskiego a kursy odbywają się na zasadzie grupowej stacjonarnie i online lub indywidualnie online.

PROGRAM

Nasz kurs stworzony jest na podstawie zadań z egzaminów z ostatnich kilku lat. Wyselekcjonowaliśmy typy zadań, które się na nim pojawiają i uporządkowaliśmy niezbędną wiedzę w przystępny sposób.

Zakres materiału na kursie został opracowany w oparciu o wymagania egzaminacyjne do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym (poziom B1 Europejskiego Schemat Opisu Kształcenia Językowego) oraz testy kompetencji językowych z lat poprzednich.

Zakres struktur gramatycznych obowiązujących na teście kompetencji językowych:

  1. Zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasach:
  • Simple Present,
  • Present Continuous (Progressive),
  • Present Perfect,
  • Present Perfect Continuous (Progressive),
  • Simple Past,
  • Past Continuous (Progressive),
  • Simple Future,
  • Past Perfect,
  • Future Continuous (Progressive).
  1. Zdania w stronie biernej w wyżej wymienionych czasach.
  2. Zdania w trybie rozkazującym.
  3. Twierdzenia i pytania w mowie zależnej.
  4. Rozkazy/polecenia w mowie zależnej.
  5. Zdania z podmiotem there (?there are..?, ?there will be?) oraz it (?It is hard to say.?).
  6. Pytania typu Question Tag.
  7. Okresy warunkowe typu 0, I i II.
  8. Podstawowe konstrukcje z bezokolicznikiem i rzeczownikiem odsłownym (gerund):
  9. a) czasownik + bezokolicznik lub gerund (np. ?go to do?, ?used to do?, ?enjoy doing?),
  10. b) czasownik + dopełnienie + bezokolicznik (np. ?tell sb. to do?, ?order sb. to do?),
  11. c) przymiotnik + bezokolicznik (np. ?ready to do?, ?too old to do?),
  12. d) wyrażenie ?be going to?.
  13. Czasowniki posiłkowe i modalne (be, have, do, may, might, must, can, could, will, would, shall, should, ought to).
  14. Czasowniki regularne i nieregularne.
  15. Imiesłów czynny i bierny.
  16. Najczęściej używane czasowniki typu Phrasal Verb
  17. Rzeczowniki ? regularna i nieregularna liczba mnoga, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, forma dzierżawcza (of, Saxon Genitive),
  18. Przedimki ? podstawowe użycie.
  19. Przymiotniki ? stopniowanie regularne i nieregularne, użycie przymiotników z so i such (np. ?She?s so bright.?, ?She?s such a bright girl.?), przymiotniki dzierżawcze (my, your etc.).
  20. Przysłówki ? stopniowanie regularne i nieregularne, użycie too i enough.
  21. Zaimki ? osobowe (I, you etc.), wskazujące (this, that etc.), dzierżawcze (mine, yours etc.), względne (who, which etc.), zwrotne (myself, themselves etc.), wzajemne (each other), nieokreślone (some, any, every, no + złożenia), określniki: much, many, few, a few, little, a little, each, both, all, none, neither, either, other, another, the other, others.
  22. Liczebniki ? główne i porządkowe.
  23. Przyimki i wyrażenia przyimkowe do wyrażania czasu, miejsca, sposobu etc. oraz najczęstsze połączenia z czasownikami i przymiotnikami (np. ?listen to?, ?be afraid of?).
  24. Spójniki ? and, but, unless, that, until, while, after, before, because, so, although etc.

JAK PRACUJEMY?

Nasze kursy odbywają się w formie warsztatowej. Oznacza to, że odchodzimy od formy zajęć stosowanej w szkole i stawiamy przede wszystkim na stworzenie przyjaznej atmosfery w grupie i współpracę między uczestnikami oraz prowadzącym.

Poza przekazaniem niezbędnej wiedzy staramy się również zainteresować tematem i pokazać, że nauka nie musi być nudna. Nasze zajęcia przeplatane są ćwiczeniami aktywizującymi, które ułatwiają koncentrację.

O EGZAMINIE

Test kompetencji językowych inaczej nazywany jest sprawdzianem kompetencji językowych do klas dwujęzycznych lub sprawdzianem uzdolnień kierunkowych z języka obcego.
Wynik z tego egzaminu decyduje częściowo o przyjęciu kandydata do klasy dwujęzycznej w szkole średniej. Jest to egzamin pisemny sprawdzający znajomość wybranego języka obcego. W przypadku języka angielskiego, poziom egzaminu odpowiada europejskiemu B1, czyli poziomowi podstawowej matury z tego języka. Egzamin trwa 120 minut i można z niego uzyskać maksymalnie 95 punktów.

Kurs do liceum dwujęzycznego z klasami z językiem angielskim organizujemy w kwietniu i maju.

Pracujemy grupowo stacjonarnie i online lub indywidualnie online.

PROGRAM

Nasz kurs stworzony jest na podstawie zadań z egzaminów z ostatnich kilku lat. Wyselekcjonowaliśmy typy zadań, które się na nim pojawiają i uporządkowaliśmy niezbędną wiedzę w przystępny sposób.

Zakres materiału na kursie został opracowany w oparciu o wymagania egzaminacyjne do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym (poziom B1 Europejskiego Schemat Opisu Kształcenia Językowego) oraz testy kompetencji językowych z lat poprzednich.

Zakres struktur gramatycznych obowiązujących na teście kompetencji językowych:

  1. Zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasach:
  • Simple Present, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous, Simple Past,
  • Past Continuous, Simple Future, Past Perfect, Future Continuous.
  1. Zdania w stronie biernej w wyżej wymienionych czasach.
  2. Zdania w trybie rozkazującym.
  3. Twierdzenia i pytania w mowie zależnej.
  4. Rozkazy/polecenia w mowie zależnej.
  5. Zdania z podmiotem there.
  6. Pytania typu Question Tag.
  7. Okresy warunkowe typu 0, I i II.
  8. Podstawowe konstrukcje z bezokolicznikiem i rzeczownikiem odsłownym (gerund):
  9. a) czasownik + bezokolicznik lub gerund,
  10. b) czasownik + dopełnienie + bezokolicznik,
  11. c) przymiotnik + bezokolicznik,
  12. d) wyrażenie ?be going to?.
  13. Czasowniki posiłkowe i modalne.
  14. Czasowniki regularne i nieregularne.
  15. Imiesłów czynny i bierny.
  16. Najczęściej używane czasowniki typu Phrasal Verb.
  17. Rzeczowniki ? regularna i nieregularna liczba mnoga, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, forma dzierżawcza.
  18. Przedimki ? podstawowe użycie.
  19. Przymiotniki ? stopniowanie regularne i nieregularne, użycie przymiotników z so i such, przymiotniki dzierżawcze.
  20. Przysłówki ? stopniowanie regularne i nieregularne, użycie too i enough.
  21. Zaimki ? osobowe, wskazujące, dzierżawcze, względne, zwrotne, wzajemne, nieokreślone, określniki.
  22. Liczebniki ? główne i porządkowe.
  23. Przyimki i wyrażenia przyimkowe do wyrażania czasu, miejsca, sposobu etc. oraz najczęstsze połączenia z czasownikami i przymiotnikami (np. ?listen to?, ?be afraid of?).
  24. Spójniki.

JAK PRACUJEMY?

Nasze kursy odbywają się w formie warsztatowej. Oznacza to, że odchodzimy od formy zajęć stosowanej w szkole i stawiamy przede wszystkim na stworzenie przyjaznej atmosfery w grupie i współpracę między uczestnikami oraz prowadzącym.

ZAPISY: